Een scholier is er gegrepen door de trein. Hulpdiensten zijn ter plaatse, "het tentje" van de brandweer is opgesteld, dus dat ziet er niet zo goed uit

Ja plezant is dat niet héWover schreef: rand, daarmee dat ik al wa schrik begon te krijgen nadien...
Hopelijk maak ik het nooit mee, zeker niet als je staat te wachten op een perron dat er iemand valt of springt, bah, kmoet er ni aan denken, heb ik nog een trauma erbij wat heel je leven bijblijft.
brr... was is op de bus van Haacht naar Steenokkerzeel, vermits het een onbekende regio was voor mij, dus zat ik bijna naast de chauffeur, plotseling juist voor onze neus laat er iemand (vermoed 75+) zich vallen voor de bus, we hebben nog net kunnen stoppen... voor de rest daarna was iedereen op die bus hééél stilBart schreef:Ja plezant is dat niet héWover schreef: rand, daarmee dat ik al wa schrik begon te krijgen nadien...
Hopelijk maak ik het nooit mee, zeker niet als je staat te wachten op een perron dat er iemand valt of springt, bah, kmoet er ni aan denken, heb ik nog een trauma erbij wat heel je leven bijblijft., maar je mag u dat niet aantrekken. Het is een bewuste keuze van die persoon om zo dicht bij de rand te lopen, of onder een trein te springen. Ik heb nog geen zelfmoord gehad als bestuurder, wel al 2x een kandidaat. De eerste keer heb ik me gewoon omgedraaid, de 2de keer ben ik in de rijtuigen gesprongen. Ik denk dat je het beter verwerkt als je hem/haar er niet effectief ziet onder gaan.
Maar natuurlijk kan ik enkel voor mezelf spreken, want iedereen zal dat wel op zijn/haar manier proberen te verwerken, en de ene zou er al beter tegen kunnen dan de andere.