Wie helpt mij??

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Raf

Bericht door Raf »

Sander schreef:DLC ontslaat je omdat je bepaalde dingen op een forum schrijft? Hoor ik dat nou goed? Dat is echt laag bij de grond... :roll:
Voila, had ik niet gelijk...beste Sander. Ik ben blij dat jullie nu eindelijk eens zien wat voor een bedrijf DLC nu eigenlijk is. En dit is nog maar het topje van de ijsberg....

En beste Concurrent, veel succes bij je sollicitaties. Vb bij de NMBS hint :wink:
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Concurrent schreef:Zo blijkt maar weer dat ik mij serieus vergist heb in DLC :oops:

Als de NMBS nu nog eens mee zou werken , dan zou dat geweldig zijn , maar voor het moment laten ze weer op zich wachten.
Probeer een beetje geduld te hebben. Het is ergens normaal dat het wat langer duurt, het is tenslotte het grootste bedrijf van Belgie én een staatsbedrijf... Maar eens je er binnen bent mag je tenminste hardop zeggen en denken wat je wil... Courage
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Ondertussen => slapeloze nachten :oops:

Nuja,ik hoorde net dat er alweer een cursist ontslagen is...Ben blijkbaar niet de enige geweest :!:
Sander

Bericht door Sander »

Raf schreef:Voila, had ik niet gelijk...beste Sander. Ik ben blij dat jullie nu eindelijk eens zien wat voor een bedrijf DLC nu eigenlijk is.
Nee figuur, ik beweer helemaal niet dat ik DLC nu opeens een rotbedrijf vindt, zoals jij probeert te suggeren. Dit vind ik een rotactie van DLC, maar die rotacties heeft elke vervoerder wel geloof ik zo.
En dit is nog maar het topje van de ijsberg....
Gelukkig roep je dat gemiddeld maar 12 keer per maand, dus je vertelt me echt weer wat nieuws! Kun je niets iets orginelers verzinnen, het puntje van de Eifeltoren ofzo? :arrow:
Waarom reageer ik er eigenlijk nog op?
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

ai ai ai, toch weer geen machogedoe zeker... waarom reageer je er nog op? Reageer er dan niet meer op he... Overassertiefje... Organiseer een 01/10 verdraagzaamheidsconcert... Aan Concurrent, als je vragen hebt over nmbs, vuur maar af!!
Concurrent

Oke, maar kan er nu aub een einde gemaakt worden aan de DLC-disussies ? :P
nicken

Bericht door nicken »

Concurrent schreef:Oke, maar kan er nu aub een einde gemaakt worden aan de DLC-disussies ? :P
Laten we over gaan naar een NMBS discussie :D
Concurrent

Het is zo eens iets anders he :P
nicken

Bericht door nicken »

Concurrent schreef:Het is zo eens iets anders he :P
Je zou het gelijk zeggen hè :D
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Concurrent schreef:Oke, maar kan er nu aub een einde gemaakt worden aan de DLC-disussies ? :P
Wel, zolang ik maar vrijheid van spreken blijf hebben he. Als er daar dingen gebeuren die niet kunnen, dan moet dat wel gezegd kunnen worden. Net zoals kritiek op de nmbs moet kunnen. Voor de nieuwe bestuurders ga ik wel blijven de 2 vergelijken, dat is in hun belang...
Groeten.
Concurrent

Miljaarde schreef:
Wel, zolang ik maar vrijheid van spreken blijf hebben he. Als er daar dingen gebeuren die niet kunnen, dan moet dat wel gezegd kunnen worden. .
Dat moet zeker kunnen , maar wel geen duizend keren herhaald worden natuurlijk :P
Plaats reactie