Kan de persoon die dit topic oorspronkelijk opgestart heeft zijn vraag anders eens herhalen?

WostTrainspotterke schreef:Dju, per ongeluk op verkeerde knop geduwd waardoor dit topic verdwenen is!![]()
![]()
Kan de persoon die dit topic oorspronkelijk opgestart heeft zijn vraag anders eens herhalen?![]()
Zou goed kunnen,zo heb ik een Tb uit de trein zien komen(ne deense neus),en naar zo'n kast zien gaan + vermoedelijke korte plaspauzeTim schreef:Als die overweg beveiligd wordt door een permissief sein zal dit niet open komen, de bestuurder moet dan eerst een S421 + S379 uit de kast halen waardoor hij het sein en de overweg mag overschrijden.
Het was zeer laat in de avond eergisteren,na 22.00 om juist te zijnJonathan schreef:Vandaag hadden de 7009 (passeerde daar rond 07:30), de 834 (passeerde daar rond 14:35), de 818 (passeerd daar rond 18:20) en de 540 (passeerde daar rond 20:10), daar geen problemen mee. Ze reden allemaal aan normale snelheid over de overweg. Ook gisteren, eersgisteren en de dag voor eergisteren waren er op de treinen waarop ik zat, geen problemen met die overweg.
das heel juist wat tim schrijft en bijgevolg dus geen plaspauzenicken schreef:Zou goed kunnen,zo heb ik een Tb uit de trein zien komen(ne deense neus),en naar zo'n kast zien gaan + vermoedelijke korte plaspauzeTim schreef:Als die overweg beveiligd wordt door een permissief sein zal dit niet open komen, de bestuurder moet dan eerst een S421 + S379 uit de kast halen waardoor hij het sein en de overweg mag overschrijden.
SF05 word wel gebruikt voor defecte overwegen, maar dan via een briefke ipv een bord, dat bevel geeft u de plicht te rijden tegen 5km/u vanaf begin van de overweg (bordje met nr van de overweg) tot de overweg bezet is, bij het innemen moet de bestuurder lange klaksontonen(fluiten) geven.TBbart schreef:lol, plaspauze met een HKV, goe bezig![]()
er bestaat ook iets als SSFO5? maar da's niet voor defecte overwegen?
waar word dat eigenlijk gebruikt? is gewoon zelfde als SF05 maar met een stopplaatje erbovenben het nog nooit tegengekomen? Waar word dat toegepast