AM800
-
- Berichten: 2679
- Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
- Locatie: Landen
- Contacteer:
Re: AM800
Puurs - Roosendaal
Enkele diensten op Sint-Niklaas - Leuven
Op Binche - Turnhout rijden ze ook een deel van de diensten, soms gekoppeld met een klassiek motorstel
Misschien nog Antwerpen - Charleroi laat op de avond?
Op Antwerpen - Lokeren heb ik ze niet zo lang geleden ook nog gezien
Enkele diensten op Sint-Niklaas - Leuven
Op Binche - Turnhout rijden ze ook een deel van de diensten, soms gekoppeld met een klassiek motorstel
Misschien nog Antwerpen - Charleroi laat op de avond?
Op Antwerpen - Lokeren heb ik ze niet zo lang geleden ook nog gezien
-
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 09 sep 2015, 11:06
Re: AM800
In combinatie met Turnhout-Binche (IC-11) rijden ze ook Turnhout-Antwerpen (IC-30).
Ook nog Charleroi-Luttre (L-06) en Quévy-La Louvière-Zuid (L-26) in Wallonië.
Een volledige materiaalinzet kan je hier opzoeken: http://www.beluxtrains.net/indexnl.php
Ook nog Charleroi-Luttre (L-06) en Quévy-La Louvière-Zuid (L-26) in Wallonië.
Een volledige materiaalinzet kan je hier opzoeken: http://www.beluxtrains.net/indexnl.php
Re: AM800
De bedoeling is dat ze allemaal worden opgeknapt tussen nu en 2020 + waarschijnlijk een paar jaar vertraging.
Meer info is hier te lezen: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=41&t=6458
Groetjes uit Nederland.
Meer info is hier te lezen: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=41&t=6458
Groetjes uit Nederland.
Re: AM800
Ze hebben wel allemaal TBL1+, anders zouden ze niet meer mogen rijden volgens de NMBS-regels (en vanaf december ook niet meer volgens de Infrabel-regels)treinzot schreef:Niet allemaal hebben ze TBL1+,en weet niet of ze die zouden voorzien met het duur systeem?
Grt.
Re: AM800
Dan zet men ze kop aan kop met de automatisch koppeling en kan men de traditionele koppelingen van de rijtuigen gebruiken om de stellen te rangeren, vervoeren met andere loc's.vnze schreef:Ik heb het ooit geweten maar waarom splitst men treinstellen in twee om te slepen?