laatste keer uit de bol???

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
1607

Bericht door 1607 »

waarom denkt iedereen nu aan seks. pff... neen dat is er niet geweest voor de duidelijkheid. het zit hem in de kleine dingen. een knuffel kan meer losmaken dan je denkt...wil bij deze gewoon ook nog meegeven dat ik terug vant straat ben :wink:
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi,

Veel geluk toegewenst met je vriendin.GELUKZAK dat je bent :D En zo blijf ik weer alleen :cry:
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
1607

Bericht door 1607 »

Lukas schreef:Hoi,

Veel geluk toegewenst met je vriendin.GELUKZAK dat je bent :D En zo blijf ik weer alleen :cry:
met een vrouw die voor jou 5 jaar ouder is zou toch geen spek voor je bek zijn ze :wink:
trainfreak

Bericht door trainfreak »

1607 schreef:waarom denkt iedereen nu aan seks. pff... neen dat is er niet geweest voor de duidelijkheid. het zit hem in de kleine dingen. een knuffel kan meer losmaken dan je denkt...wil bij deze gewoon ook nog meegeven dat ik terug vant straat ben :wink:
Ik deel je mening volledig!
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

over vriendin gesproken, ik heb er ook één :oops: :)

HEEL BLIJ :D !
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

NSNMBS schreef:over vriendin gesproken, ik heb er ook één :oops: :)
Één maar? :lol:
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

MaiKeg schreef:
NSNMBS schreef:over vriendin gesproken, ik heb er ook één :oops: :)
Één maar? :lol:
Lol, ben er al trots genoeg op.. enkel weet ze nog niet veel over mijn hobby, hoe vertellen...
1607

Bericht door 1607 »

in dat opzicht heb ik het beter aangepakt. ze heeft zelf voorgesteld om een pick-nick te doen langs een spoorlijn. :D
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

1607 schreef:in dat opzicht heb ik het beter aangepakt. ze heeft zelf voorgesteld om een pick-nick te doen langs een spoorlijn. :D
En als er iets speciaals voorbij reed hoorde je 1607 ineens: HEY ZEG WAT IS DAT NU, KLASSIEKJES OP DE IC-A? :shock:

(was maar een voorbeeld) Heb je je soms nie tin moeten houden ? :wink:
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Achja mijn laatste maske had er helemaal geen problemen mee, ze vond het zelfs 'n beetje interesant worden! :lol:
Maar goed, even weer ontopic:
De volgende keer dat ik uit mijn dak zal gaan is binnenkort in het Bredaase Mezz (zo'n hardrock/metal tent), mijn broer gaat er even optreden en wij zijn van plan niet meteen te vertrekken!
Ik zie er naar uit! :D
1607

Bericht door 1607 »

NSNMBS schreef:
1607 schreef:in dat opzicht heb ik het beter aangepakt. ze heeft zelf voorgesteld om een pick-nick te doen langs een spoorlijn. :D
En als er iets speciaals voorbij reed hoorde je 1607 ineens: HEY ZEG WAT IS DAT NU, KLASSIEKJES OP DE IC-A? :shock:

in moeten houden? zij is er over begonnen :lol:
met ouder te worden leer je ook te relativeren. maar ik denk ook niet constant aan treinen he. der zijn zoveel meer dingen om aan te denken. :wink:
1607

Bericht door 1607 »

NSNMBS schreef:

in moeten houden? zij is er over begonnen :lol:
met ouder te worden leer je ook te relativeren. maar ik denk ook niet constant aan treinen he. der zijn zoveel meer dingen om aan te denken. :wink:
btw 2 zotjes maken 1 normaal geheel. is een Quote die ze zondagnacht zelf gezegd heefd.
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Ja maar toch, als je langs een spoorlijn bent, maargoed ik snap je denk ik wel!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Gisteren geweest na het Student Welcome Concert in Kortrijk:
http://www.studentwelcomeconcert.be/
Sioen was erg de moeite!
Plaats reactie