IC 0816 verminderde samenstelling

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
OO-MSS

IC 0816 verminderde samenstelling

Bericht door OO-MSS »

Hallo,

daarjuist nam ik IC-trein 816 van Brugge naar Kortrijk (vertrek 16h33 ak 17h12.) deze bevond zich al nog overvoller dan hij normaal is, ze stonden recht tot in het ADX-gedeelte, eerst vernam ik van geruchten dat er een trein kapot was, op de sono was dan te horen dat wij in een verminderde samenstelling rijden

Vreemd, sinds ik bezweer dat ik 5 rijtuigen telde aan onze trein. En sinds deze met M4'men zijn... Weet er iemand wat er precies aan de hand was?

OO-MSS
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

5 rijtuigen is wel weinig
260689

Bericht door 260689 »

lol toffe pee he kweet et heb deze trein tgenomen van oostende naar brugge en toen viel het nog mee hoor
260689

Bericht door 260689 »

Stijn D.C. schreef:5 rijtuigen is wel weinig
maar op dez everbinding is da als gewone samenstelling hoor
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Tja, mss isda omdat het vrijdag is + zijn de leerlingen van hogescholen ook al niet begonen?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Misschien omdat de P trein niet gereden heeft. Die zonder stuurstand en de eerste klasse in't midden die @ 17u50 in Kortrijk is...
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Stijn D.C. schreef:Tja, mss isda omdat het vrijdag is + zijn de leerlingen van hogescholen ook al niet begonen?
neem deze wekelijks en vandaag zat ie nog voller dan normaal 5 rijtuigen zijn de normale samenstelling
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

260689 schreef:lol toffe pee he kweet et heb deze trein tgenomen van oostende naar brugge en toen viel het nog mee hoor

ha... met hoeveel rijtuigen had deze trein dan :oops: (ik weet het niet want ik ben onmiddelijk het ADX gedeelte gekropen)
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

SIMPY.be schreef:Misschien omdat de P trein niet gereden heeft. Die zonder stuurstand en de eerste klasse in't midden die @ 17u50 in Kortrijk is...
dus zou de ev oorzaak aan P 8993 ev. gelegen hebben.
Plaats reactie