Werktrein vernield alles op zijn spoor

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
TSP

Werktrein vernield alles op zijn spoor

Bericht door TSP »

UTRECHT - Een werktrein heeft in de nacht van dinsdag op woensdag tussen Utrecht en Den Bosch enkele seinen vernield. Een deel van een bewegend platform stak onbedoeld uit en sloopte alles binnen bereik. Dat liet een woordvoerder van spoorwegbeheerder ProRail weten.
Reizigers tussen Utrecht en Den Bosch moesten rekening houden met een flinke vertraging, omdat er maar enkele treinen per uur reden. De reparaties waren woensdagochtend rond acht uur afgerond, maar het duurde nog enige tijd voordat het treinverkeer weer normaal ging rijden. Er waren geen bussen beschikbaar als alternatief vervoer. Hoeveel materiaal de werktrein op dit traject heeft gesloopt, is niet duidelijk.

De beschadigingen hielden ProRail de hele nacht bezig. De trein maakte de seinen kapot rond half drie 's nachts. Daarna zijn monteurs aan het werk gegaan ten oosten van Utrecht, vervolgens op het traject Utrecht-Den Bosch. In de ochtend waren de spoorwegbeheerders druk met overvolle sporen en treinen die niet op tijd aankwamen.

(http://www.nu.nl)

Ik heb het gezien. Het is net alof een reus even de seinen heeft gesloopt. :shock: :?
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Haha!!! :lol: :lol: :lol:
Ik vind dit echt super grappig om te horen! :P
Raf

Bericht door Raf »

Ze zijn waarschijnlijk snel snel vertrokken om nog rap effe een bakkie koffie te doen...
TBbart

Bericht door TBbart »

allez, ge slaat alle seinen kapot en der is geen enen die dat opmerkt hadden die mp3 in hun oren misschien :roll:
nicken

Bericht door nicken »

Da waren waarschijnlijk die man die met roodkapje van de Efteling gaan lopen waren :D
TSP

Bericht door TSP »

Hoe ze dat niet hebben kunnen merken is me een raadsel. Van Den Bosch naar Utrecht is een behoorlijk eind. Een diesel loc maakt een beetje herrie, maar dat het die sloopgeluiden overstemd lijkt me vreemd. Ze zijn nu bezig met het herplaatsen van de seinen.

Het gerucht gaat dat de werktrein van ProRail zelf was. Dat betekend dat ProRail nu de zooi aan het opruimen is van hun eigen (sloop :mrgreen: )team! :lol: :roll: :wink: Wat een verhaal...... :lol:

Het zal wel een soort werkverschaffings programma zijn. Het ene ProRail team repareerd het spoor en de 2e ploeg sloopt het weer. Kan het eerste team weer aan het werk........ :roll:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

TSP schreef:Het zal wel een soort werkverschaffings programma zijn. Het ene ProRail team repareerd het spoor en de 2e ploeg sloopt het weer. Kan het eerste team weer aan het werk........ :roll:
Kwestie van verveling te vermijden! :P

Hier in België zijn ze dan slimmer. Als ze hier niets te doen hebben, doen ze effectief ook niets! :lol: :P
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

De trein was van 1 van de vervoerders van werktreinen. En niet van Prorail. Prorail mag opdracht geven voor de herstelwerkzaamheden aan Volkerrail/Strukton/Bam. En die hadden hun handen vol.
De trein zou dieselloc met een paar wagons zijn geweest.
Maar niets merken? Doof, ongevoelig? Ik weet het niet.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
TSP

Bericht door TSP »

Dat ze niets gehoord hebben vind ik ook raar. Een diesel maakt niet zó veel herie. Ik weet trouwens niet wie het ontdekte dat die trein het halve spoor aan het slopen was.

TSP
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Een andere trein. Die is raakte.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
TSP

Bericht door TSP »

Lachen, rijd je daar argeloos met je trein is er in een keer geen sein meer te zien. :lol: Op een gegeven moment zul je toch nattigheid voelen. Baanvakken van 50 km lengte zijn nog niet uitgevonden. :wink:
Bert

Bericht door Bert »

Dat overtreft echt alles :lol:
Je kan toch niet anders dan iets voelen, horen... :?
Geen werk genoeg zeker
Plaats reactie