Speedy schreef:
Missen is menselijk maar het dan op treinbestuurders afschuiven is nie proper hé...
Vorige week was er bijna een soortgelijk incident..
.Treinbestuurders v Kortrijk rijden voor't moment héél voorzichtig bij het naderen v Brugge..
Niet alleen de TB v kortrijk rijden extra voorzichtig aan de kanten v Brugge !
Beter wat vertraging dan een ongeval en/of een hoop misérie !
't Seinerke schreef:...weer ene vertrokken met gr....
Er is er wel degelijk (opnieuw) éne vertrokken met groen en nog net kunnen stoppen voor volgend sein dat rood stond...Antwoord vd seingever 'ah, dan ben je er door gereden en teruggereden'
Tb is nog verder gereden...Had in zijn plaats trein laten staan en band laten controleren..
(er is wel serieus verslag over gemaakt in Kortrijk..)
...tss...ze zouden beter eens alle incidenten op papier zetten en verdelen onder het personeel, zowel seinhuizen, machinisten enz. zodat er kan geleerd worden uit voorgaande fouten.
Je weet wat ze zeggen é,
een ongeluk komt nooit alleen...
't Seinerke schreef:...tss...ze zouden beter eens alle incidenten op papier zetten en verdelen onder het personeel, zowel seinhuizen, machinisten enz. zodat er kan geleerd worden uit voorgaande fouten.
Je weet wat ze zeggen é,
een ongeluk komt nooit alleen...
bij de bestuurders gebeurd dat al geregeld, wij krijgen situatieschets, fouten en nog is de regels waar moest op gelet worden = hoe voorkomen
nicken schreef:Die twee M6 'en staan daar nu nog te blinken,sebiet worden da roestbakken,ze zien er echt lief uit
Waar dan, die zijn toch al een grote week verdwenen uit Brugge. Ik ben er vanmorgen nog gepasseerd en geen M6'en te zien.
Tja ik weet het ook nie meer ze,ik ben daarnet gepasseerd met de trein,en daar stonden 2 rijtuigen beetje buiten het station van het type M6,en ja ze zagen er geschonden uit
nicken schreef:Die twee M6 'en staan daar nu nog te blinken,sebiet worden da roestbakken,ze zien er echt lief uit
Waar dan, die zijn toch al een grote week verdwenen uit Brugge. Ik ben er vanmorgen nog gepasseerd en geen M6'en te zien.
Tja ik weet het ook nie meer ze,ik ben daarnet gepasseerd met de trein,en daar stonden 2 rijtuigen beetje buiten het station van het type M6,en ja ze zagen er geschonden uit