Met wat enige vertraging, maar hier zijn dan eindelijk de foto's van het forumbezoek aan Kinkempois Depot en het museum een dik jaar terug! Mark7758 organiseerde het hele festijn en het was zelf mogelijk cab-ritjes met een 77 te maken!
Geniet van de foto's!
(Voor alle duidelijkheid: Treinfreak003 is de actuele 1607, Bertje is ondertussen ook al volwassen geworden en heet hier voortaan Bert! )
Na de nodige veiligheidsvoorschriften kregen we een uitgebreide rondleiding in de depot van Kinkempois.
Bijlagen
Groentje (met de hoed), 1607 (achter Groentje) en Mark7758 rechts.
j1.jpg (85.8 KiB) 6535 keer bekeken
De afdaling uit het museum naar de stelplaats, waar de ronkende 55's en 77's al hun opwachting maken. Tim was de enigste die toen zo vriendelijk was om een glimlach op te steken! :-p
Met een mooie ondergaande zon ging het dan weer huiswaarts na een zeer geslaagde dag. Vroeg het bedje in, want de dag erna weer fit en monter voor de TTB-dag 2005!
trainfreak schreef:Wel tof, slecht 3 weken vertraging
Al 3 weken dat trainspotterke naar mijn gezaag moet luisteren om de foto's eindelijk te plaatsen!
trainfreak schreef:Wel tof, slecht 3 weken vertraging
Al 3 weken dat trainspotterke naar mijn gezaag moet luisteren om de foto's eindelijk te plaatsen!
Eerder een jaar en 3 weken denk ik zo
Zijn bedoeling was om de foto's precies op 17 september 2006 online te plaatsen
Ik moet ook maar eens naar dat museum. Ik zag al een hoofdsein met vertreksein en een snelheidsindicator aan de muur hangen Mijn interesse.... (Zie mijn website )