HLE 27 MUX
Vandaag eens rond Bombardier gefietst en geen 2750 gezien!
Zal waarschijnlijk ergens binnenstaan.
Het begon al goed vanaf de eerste dag!
Bij vertrek uit Ronet stond de 2750 al verkeerd georiënteerd om te Brugge toe te komen. Ze zijn dan via Namen gereden, waar men moest kopmaken, en dan verder via Brussel naar Brugge.
Die automatische koppeling op de 2750 doet me gelijk denken aan die stormrammen die de Romeinen indertijd gebruikten om een stad binnen te vallen!
Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven als zo'n 27 een auto aanrijdt!
Die zal zeker mooi blijven vasthangen aan die koppeling! 

Zal waarschijnlijk ergens binnenstaan.
Het begon al goed vanaf de eerste dag!

Die automatische koppeling op de 2750 doet me gelijk denken aan die stormrammen die de Romeinen indertijd gebruikten om een stad binnen te vallen!

Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven als zo'n 27 een auto aanrijdt!

= herstelschade aan lok die veel lager ligt2012 schreef:Er zal geen schade meer zijn aan de lokTrainspotterke schreef:Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven als zo'n 27 een auto aanrijdt!Die zal zeker mooi blijven vasthangen aan die koppeling!
de auto blijft twee meter voor de lok vooruit schuiven

Het is juist WEL de bedoeling dat die met GF koppeling voorop gaan rijden!poyaud schreef:kdenk eerder dat ge die locs ni veel los of met de GF koppeling op kop zult zien rijden , en om dan just nog een ongeval te hebben...

Allez, 't was nu wel de 2742, maar dit voorvalleke alleen al toont aan welk plezier ze dus in de toekomst nog gaan beleven aan het feit dat die lok twee verschillende koppelingen heeft.Het begon al goed vanaf de eerste dag! Bij vertrek uit Ronet stond de 2750 al verkeerd georiënteerd om te Brugge toe te komen. Ze zijn dan via Namen gereden, waar men moest kopmaken, en dan verder via Brussel naar Brugge.
Misschien tijd om opnieuw draaischijven in de stations te installeren, zodat een lok gemakkelijk kan gekeerd worden ?

Blijkbaar heb ik dan niet goed gekeken vanmorgen. Ik heb hem jammergenoeg niet gezien toen ik daar passeerde.Trainspotterke schreef:Yep, hij staat nog steeds op dezelfde plaats!TBbart schreef:ik heb hem ook zien staan, maar was inderdaad versperd door een 'containertrein'Maar door de grote goederenactiviteit in de bundel van Brugge, was het inderdaad erg moeilijk om hem te zien staan!