Er is technisch niks veranderd aan de Sprinters, dus ik zou niet weten waarom die dat niet zouden mogen.dentheo schreef:Zou een gerenoveerde duikersbril dan ook naar Roosendaal mogen ?
Ongewone samenstelling.
Re: Ongewone samenstelling.
Hebben ze nog geen TBL1+ dan?Ducktape schreef:Er is technisch niks veranderd aan de Sprinters, dus ik zou niet weten waarom die dat niet zouden mogen.dentheo schreef:Zou een gerenoveerde duikersbril dan ook naar Roosendaal mogen ?
Groetjes,
Rian
Neen, elke Sprinter is al vernieuwd.Steve schreef:Rijden er überhaupt nog niet-gemoderniseerde Sprinters rond?
Tuurlijk wel, elke trein van NMBS (en ik veronderstel andere operatoren ook al intussen) heeft TBL1+.rvdborgt schreef:Hebben ze nog geen TBL1+ dan?Ducktape schreef:Er is technisch niks veranderd aan de Sprinters, dus ik zou niet weten waarom die dat niet zouden mogen.dentheo schreef:Zou een gerenoveerde duikersbril dan ook naar Roosendaal mogen ?
Groetjes,
Rian
Na inbouw van TBL1+ zijn ze technisch zodanig gewijzigd dat er een nieuwe toelating nodig is.Ducktape schreef:Tuurlijk wel, elke trein van NMBS (en ik veronderstel andere operatoren ook al intussen) heeft TBL1+.rvdborgt schreef:Hebben ze nog geen TBL1+ dan?Ducktape schreef:Er is technisch niks veranderd aan de Sprinters, dus ik zou niet weten waarom die dat niet zouden mogen.
Andere vervoerders hebben niet per se TBL1+ aangezien dat niet verplicht is en ook niet verplicht gesteld kan worden.
Groetjes,
Rian
Nou de break rijd ook gewoon naar Maastricht met tbl1+ en de duikbril ( toen nog rood) die wel eens incidenteel naar Roosendaal reden waren ook voorzien van tbl1+rvdborgt schreef:Na inbouw van TBL1+ zijn ze technisch zodanig gewijzigd dat er een nieuwe toelating nodig is.Ducktape schreef:Tuurlijk wel, elke trein van NMBS (en ik veronderstel andere operatoren ook al intussen) heeft TBL1+.rvdborgt schreef:Hebben ze nog geen TBL1+ dan?
Andere vervoerders hebben niet per se TBL1+ aangezien dat niet verplicht is en ook niet verplicht gesteld kan worden.
Groetjes,
Rian

Dan is de toelating inmiddels geregeld. Toen er nog maar weinig varkensneuzen zonder TBL1+ waren, zijn er vaak treinen Essen - Roosendaal uitgevallen omdat de toelating naar Roosendaal nog steeds niet rond was.Eric0641 schreef:Nou de break rijd ook gewoon naar Maastricht met tbl1+ en de duikbril ( toen nog rood) die wel eens incidenteel naar Roosendaal reden waren ook voorzien van tbl1+rvdborgt schreef:Na inbouw van TBL1+ zijn ze technisch zodanig gewijzigd dat er een nieuwe toelating nodig is.Ducktape schreef:Tuurlijk wel, elke trein van NMBS (en ik veronderstel andere operatoren ook al intussen) heeft TBL1+.
Groetjes,
Rian
Ja maar dat heeft dan niks te maken met die vernieuwing, elke trein heeft die wijzigingen moeten ondergaan.rvdborgt schreef:Na inbouw van TBL1+ zijn ze technisch zodanig gewijzigd dat er een nieuwe toelating nodig is.Ducktape schreef:Tuurlijk wel, elke trein van NMBS (en ik veronderstel andere operatoren ook al intussen) heeft TBL1+.rvdborgt schreef:Hebben ze nog geen TBL1+ dan?
Groetjes,
Rian
Moet zoiets per materieelserie geregeld worden of kan je zeggen "deze variant van TBL1+ komt erin en keuren wij bij deze voor alle series"?
Re: RE: Re: Ongewone samenstelling.
Elke goedkeuring gebeurt per treintype.Nadleeh schreef:Moet zoiets per materieelserie geregeld worden of kan je zeggen "deze variant van TBL1+ komt erin en keuren wij bij deze voor alle series"?
Vandaag reed IC 3418 (Binche-Turnhout) met 3 klassieke motorstellen i.p.v. 27 + 10 M4.
-
- Contacteer:
En nog gisteren reed de 1940 (en vermoedelijk nog een resem andere 19xx en 37xx) met 21 + 11 M4 (1A + 1ADX + 9B), een stel dat door de week gebruikt wordt voor een P-trein Moeskroen - Schaarbeek.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Vandaag waren meerdere omlopen Brugge <-> Knokke met maar liefst 4x Desiro. Versterkt denk ik door het mooie weer en mogelijks ook door het A11-event vandaag wat een massa volk heeft gelokt.
Vermoedelijk vanwege de brugdag werd toen de weekendsamenstelling gebruikt.