Prima 6000 Stuurpostfoto's gezocht
-
- Contacteer:
Dat begrijp zeker en vast, heb ik je al paar keer ook gezegd trouwens. maar geef me een vrijkaart of toestemming van de NMBS om in bundels of werkplaatsen zelf die foto's te gaan maken hé, en ik ben direct weg, maar het is allemaal zo simpel niet, en ze worden altijd maar strenger, omdat er andere treinspotters zijn die de regels niet naleven, en dit komt altijd in het nadeel van die dat wel de regels opvolgen. En het wordt er niet beter op.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Inderdaad... vele beseffen niet als wagens gewoon worden opgeduw ( neem FNND ) dat je dit gewoon NIET hoort aankomen. Laat staan dat je ook valt over de sporen en slaagt met u hoofd op de rails en je blijft er liggen. Ook levensgevaarlijk iets. Of langs de lijn te dicht en 'meegezogen' worden of andere zakens.....dit zijn maar enkele voorbeelden natuurlijk. Je hebt er 1000ende voorbeelden.1607 schreef:seg het verstand zit bij jou tamelijk ver geloof ik ze. vooral dan toch het veiligheidsgevoelStijn D.C. schreef:Gij hebt daar toch niks over te zeggen Steven, we = NMBS. Je bent tenslotte geen chef ofzo daar hé.
Vele zeggen : Ohhh dat gaat bij mij nooit gebeuren. Het kan bij iedereen gebeuren !!! Zelfs bij de TB's. Overlaatst is er zelfs nog een TB gewond geraakt door zulke zakens.
Dus we kunnen niet genoeg hameren op veiligheid. Dit kost de NMBS ook stukken van mensen altijd.
-
- Contacteer:
Heb ik ooit gezegt dat zulke dingen niet kunnen gebeuren?
Ik weet ook wel dat het allemaal niet zo simpel ligt.
Maar ge neemt toch ook foto's langs de lijn enzo, dus kunt ge dat ook altijd tegenkomen hé, er kan altijd iets gebeuren, tegenwoordig is niks of niemand niet meer veilig.
Bij alles wat ge doet moet ge risico's nemen. Zelfs uw gedacht zeggen is ook een risico blijkbaar
Ik weet ook wel dat het allemaal niet zo simpel ligt.
Maar ge neemt toch ook foto's langs de lijn enzo, dus kunt ge dat ook altijd tegenkomen hé, er kan altijd iets gebeuren, tegenwoordig is niks of niemand niet meer veilig.
Bij alles wat ge doet moet ge risico's nemen. Zelfs uw gedacht zeggen is ook een risico blijkbaar

-
- Contacteer:
Toen ik dat zei van die pas, had ik enkel nog maar voordelen in mijn hoofd en nog niet stilgestaan bij de nadelen.
mss op voorhand aanvraag doen bij NMBS en begeleid worden door iemand van het spoor? zonder pas dan
Treinbestuurders en mensen die bij het spoor werken kunnen soms en/of meestal aan die dingen geraken, ik werk niet bij het spoor, dus ge moet mijn situatie ook begrijpen, vandaar dat ik zoiets voorstelde.
mss op voorhand aanvraag doen bij NMBS en begeleid worden door iemand van het spoor? zonder pas dan

Treinbestuurders en mensen die bij het spoor werken kunnen soms en/of meestal aan die dingen geraken, ik werk niet bij het spoor, dus ge moet mijn situatie ook begrijpen, vandaar dat ik zoiets voorstelde.
Je kan daar voltijds een handvol mensen op gaan zetten vrees ik. En wat wint de NMBS er bij? Imago-gewijs misschien (zolang het goed gaat) en ze kunnen vroeg of laat misschien iemand extra rekruteren op die manier. Of dat al de moeite en geld waard is, is dan maar zeer de vraag.Stijn D.C. schreef:mss op voorhand aanvraag doen bij NMBS en begeleid worden door iemand van het spoor? zonder pas dan![]()
-
- Contacteer:
aan uw verzameling bedoel je, het gaat er om dat als ze zoiets aan 1 iemand toestaan er op slag 1000 anderen dat ook willen, kan je u dat al voorstellen? daarom is het niet toegestaan, omdat het anders chaos zal worden, daarom, zo eenvoudig, maar blijkbaaar denkt daar niemand aan, egoisme noem ik datStijn D.C. schreef:Inderdaad, het wordt tijd dat de NMBS iets doet aan zijn imago![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
Dat is nu soms ook al het geval,
de ene trainspotter mag de bundel in, de andere niet, tot zover de selectieviteit van de NMBS, en daar heb ge een gelijk, ofwel niemand ofwel iedereen
Maar dat, dat je moet betalen om in een bundel te mogen of mee te gaan met een TB is wel overdreven.
Ik weet dat bij NMBS veiligheid noodzakelijk is, zeker na pécrot, ongelukken met treinspotters...
Maar vinde ook niet dat NMBS enthousiast mag zijn als ze zien dat hun treinen... in een spel voor de computer worden gestoken enzo?
Dat maakt reclame en geeft een kijk (dit niet altijd even realistisch is natuurlijk) over hoe het is om met trein te rijden, jammer dat je in MSTS geen dingen kan instellen dat je de "onaangename" kanten tegenkomt zoals aanrijdingen, maarja.
Het zou dus tof zijn dat de NMBS mss daar een medewerking aan geeft enzo. Maarja, het is allemaal zo ingewikkeld. ge wilt dingen bereiken zoals mij met dat spel, maar ge kunt niet verder omdat ge niet zomaar op ne bundel kunt enzo, en ik wil dat ook niet. Als ik op ne bundel ga is het met toestemming en/of met iemand van spoor bij, anders ga ik niet.
Als dat geen veiligheidsinzicht is

de ene trainspotter mag de bundel in, de andere niet, tot zover de selectieviteit van de NMBS, en daar heb ge een gelijk, ofwel niemand ofwel iedereen

Maar dat, dat je moet betalen om in een bundel te mogen of mee te gaan met een TB is wel overdreven.
Ik weet dat bij NMBS veiligheid noodzakelijk is, zeker na pécrot, ongelukken met treinspotters...
Maar vinde ook niet dat NMBS enthousiast mag zijn als ze zien dat hun treinen... in een spel voor de computer worden gestoken enzo?
Dat maakt reclame en geeft een kijk (dit niet altijd even realistisch is natuurlijk) over hoe het is om met trein te rijden, jammer dat je in MSTS geen dingen kan instellen dat je de "onaangename" kanten tegenkomt zoals aanrijdingen, maarja.
Het zou dus tof zijn dat de NMBS mss daar een medewerking aan geeft enzo. Maarja, het is allemaal zo ingewikkeld. ge wilt dingen bereiken zoals mij met dat spel, maar ge kunt niet verder omdat ge niet zomaar op ne bundel kunt enzo, en ik wil dat ook niet. Als ik op ne bundel ga is het met toestemming en/of met iemand van spoor bij, anders ga ik niet.
Als dat geen veiligheidsinzicht is

kan je wel hoor, youtube staat er vol van (maar van wat staat het daar niet vol
):
Eigen filmpjes:
http://youtube.com/watch?v=nJpu3QR_E58 --> Lekker I11'en crashen op LGVmed
http://youtube.com/watch?v=klfJAmy5dfs --> Acela crash op Antwerpen - Brussel
Voor de rest moet je wat zoeken, maar er zitten ook frontale crashes bij van een AI trein en een eigen trein.

Eigen filmpjes:
http://youtube.com/watch?v=nJpu3QR_E58 --> Lekker I11'en crashen op LGVmed
http://youtube.com/watch?v=klfJAmy5dfs --> Acela crash op Antwerpen - Brussel
Voor de rest moet je wat zoeken, maar er zitten ook frontale crashes bij van een AI trein en een eigen trein.
-
- Contacteer: