Die rijtuigen zijn een week naar bombardier geweest heb (kweet et nimeer ofwel vorige oftwel vande week) zien buitenrijden uit bombardier.
Deze staan nu aan da gebouw waar de koerdienst zit, dat ze gedeeltelijk aan het vernieuwe zijn (nieuwe deuren enzo).
vandaag heb ik er idd twee zien staan, maar ze stonden tussen ander materieel, zo ver mogelijk van de hoofdsporen dus, je kon vaag zien dat ze krassen hebben opgelopen, best herstelbaar hoor, je zou verschieten hoe snel zoiets gemaakt kan worden
Steven schreef:vandaag heb ik er idd twee zien staan, maar ze stonden tussen ander materieel, zo ver mogelijk van de hoofdsporen dus, je kon vaag zien dat ze krassen hebben opgelopen, best herstelbaar hoor, je zou verschieten hoe snel zoiets gemaakt kan worden
krassen op de ene kant ja ... maar edde de andere kant al es goe bekeken ... da zal ni gaan met likje verf zunne
Steven schreef:vandaag heb ik er idd twee zien staan, maar ze stonden tussen ander materieel, zo ver mogelijk van de hoofdsporen dus, je kon vaag zien dat ze krassen hebben opgelopen, best herstelbaar hoor, je zou verschieten hoe snel zoiets gemaakt kan worden
krassen op de ene kant ja ... maar edde de andere kant al es goe bekeken ... da zal ni gaan met likje verf zunne
ze branden die slechte platen er uit, lassen er nieuwe in verf er op en klaar is hij (om het in een zin te schrijven)