Internationale NS-rijtuigen verdwenen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Bert

Internationale NS-rijtuigen verdwenen

Bericht door Bert »

Vandaag heb ik opgemerkt dat de internationale slaaprijtuigen van de NS verdwenen zijn.
Het gaat over de blauwe rijtuigen die in de eerste bundel staan die je tegenkomt als je FSD binnen rijdt. Zij hadden allemaal een PV nummer dus vermoedelijk zijn ze naar een sloper.

Weet er soms iemand naar waar? en wanneer en met wat heeft dit transport plaats gevonden? Vrijdag stonden ze nog in de bundel. :wink:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Zouden dat er geen van de NMBS zijn? Die van de NS hadden geen PV... Getuige daravan is deze foto, genomen op 01/10.
Stonden daar dan nog veel rijtuigen in die bindel langs de lijn? Want, daar ben ik niet gaan kijken...
Groeten,
Joris De Mol
Bijlagen
IMG_9560B.jpg
IMG_9560B.jpg (63.25 KiB) 4400 keer bekeken
Afbeelding
260689

Re: Internationale NS-rijtuigen verdwenen

Bericht door 260689 »

Bert schreef:Vandaag heb ik opgemerkt dat de internationale slaaprijtuigen van de NS verdwenen zijn.
Het gaat over de blauwe rijtuigen die in de eerste bundel staan die je tegenkomt als je FSD binnen rijdt. Zij hadden allemaal een PV nummer dus vermoedelijk zijn ze naar een sloper.

Weet er soms iemand naar waar? en wanneer en met wat heeft dit transport plaats gevonden? Vrijdag stonden ze nog in de bundel. :wink:
niet wanhopen deze staan terug op de terinen van wagon lits wat er mee gaat gebeuren dat is daar noraltijd eigendom van ofwel verhuist dat naar parijs ofwel naar italie
martijnhaman
Contacteer:

Bericht door martijnhaman »

Joris,

Op de foto die je gepost hebt is links een rijtuig te zien met een dichtgelaste deur. Het ziet er uit als een voormalig DB-postrijtuig. Weet je toevallig wat het computernummer is van dit rijtuig?
Plaats reactie