Hallo,
Is er een website waar je afstanden tussen twee stations kan zien?
Fijne Kerst.
Kurt.
Afstand KM tussen twee stations.
-
- Contacteer:
Re: Afstand KM tussen twee stations.
Ik gebruik hiervoor ofwel de lijnfolders van de NMBS ofwel wikipedia, waar je op tot de op hectometer exact de afstand kan te weten komen.
Als bij benadering ook goed is, kun je het ook makkelijk meten met de meettool in Google Maps.
Eventueel een link naar Wikipedia om afstanden te raadplegen tussen twee stations?trainlovertje schreef: ↑25 dec 2019, 13:34 Ik gebruik hiervoor ofwel de lijnfolders van de NMBS ofwel wikipedia, waar je op tot de op hectometer exact de afstand kan te weten komen.
-
- Contacteer:
Een voorbeeld: https://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_50treinzot schreef: ↑25 dec 2019, 13:39Eventueel een link naar Wikipedia om afstanden te raadplegen tussen twee stations?trainlovertje schreef: ↑25 dec 2019, 13:34 Ik gebruik hiervoor ofwel de lijnfolders van de NMBS ofwel wikipedia, waar je op tot de op hectometer exact de afstand kan te weten komen.
Je ziet het hele traject van de spoorlijn met bijhoren kilometeraanduidingen. Als je een traject over meerdere spoorlijnen wil berekenen, moet je natuurlijk al die afstanden gaan optellen.