Iemand die weet waarom er per se overgestapt dient te worden in Mol? Omwille van die omleiding lijkt het er bijna op dat dieseltreinen verboden zijn op L13 om één of andere reden...
Vandaag was er op de IC Antwerpen-Centraal - Turnhout ook minstens één omloop met twee klassieke motorstellen te zien waar er normaal in het weekend steeds wordt gereden met een MS75, al dan niet gekoppeld met een klassiek motorstel. Ook de IC-trein Antwerpen - Mol met de I10- en M4-rijtuigen was vandaag tegelijkertijd in Antwerpen-Centraal aanwezig, maar werd hier al eerder gemeld.
sander855 schreef: ↑08 feb 2020, 15:43
Enkele 'niet-alledaagse' samenstellingen vandaag op de IC Antwerpen-Centraal - Mol (tussen Lier en Antwerpen omgeleid via L13 en L27):
IC 12333 (richting Antwerpen): 8 M4 + HLE 27
IC 12314 (richting Mol): 2x MR 08
IC 12334 (richting Antwerpen): HLE 2702 + 7 I10 (waarvan 1 A-rijtuig ongeveer in het midden) + 3 M4 (achterste rijtuig was M4 stuurstand)
IC 12333 (richting Antwerpen): 8 M4 + HLE 27 (is P trein tijdens de week 'Mol - Brussel-Zuid)
IC 12314 (richting Mol): 2x MR 08 (komen van de S- Trein Mol - Antwerpen. )
IC 12334 (richting Antwerpen): HLE 2702 + 7 I10 (waarvan 1 A-rijtuig ongeveer in het midden) + 3 M4 (achterste rijtuig was M4 stuurstand) (is P trein tijdens de week 'Mol - Brussel-Zuid)
Bouchout is volledig afgesneden van het net, zelfs de stoppers in Mortsel rijden om via Kontich-Lint.
En de IC s naar Hasselt rijden non stop van Berchem tot Aarschot.