Voor wie het mocht interesseren. Tijdens mijn zoektocht op het internet om mijn technische bagage wat aan te scherpen ben ik deze thesis tegen gekomen:
Tractiehakkers en omvormers van het rollend materieel bij de NMBS
NMBS doet zo een moeite om hun extraweb binnen de nmbsgroep te houden en dan vind je zo iets op internet? Die thesis staat vol met figuurkes en tekeningskes en schema's uit HLT? Ge ziet dat de NMBS hun poging dan toch waardeloos is, niet?
correctie daar staat geen enkel fig van de HLT op da zijn technische schema's , uwe HLT is enkel uw reglementering, schema's zie je hier en daar bij u opleiding voor materieel, maar wat dit gast in zijn werk gezet heeft is veel meer dan dat, ge gaat er niks mee doen ze als je dit kent. geen trein opstarten, geen trein kunnen besturen, je moet al zin hebben om alles door te nemen door de overvloed aan forules die hij gebruikt.
néné, uiteraard... kweet wel da ge daarom geen trein kunt opstarten...
Maar die schemakes komen toch alleszinds uit een boekske van de spoorweg. (twas niet de bedoeling om te beginnen zagen )
amai, maar als je dat vergelijkt met de verslagjes die wij moeten maken op school