Op donderdag 26 oktober heb ik met een Nederlandse treinenfan (ben zelf ook Nederlander) treinen getrokken te Antwerpen Luchtbal. Ik vroeg me af waar ik treinnummers kan vinden. Heb veel diverse goederentreinen geplaat. Onder andere de 2354 en 2326 met een kolen/ertstrein met Falls wagens (oa VTG) Deze treinen komen toch van Zandvliet vandaan?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groet Roderik Smits
Op Antwerpen Berchem hadden ze last van gauwdieven. Leuk taaltje dat Belgisch
en nee, ik kan u niet helpen, maar der zitten er hier genoeg die dat wel zullen kunnen. Je mag ook altijd uw foto's hier zetten in het forum "reportages" of "fotografie"
lol, ja je hebt 'Belgisch taaltje' gezegd... en velen zijn hier Vlaams gezind dus hebben ze liever 'Vlaams taaltje'.
Wijs dat Nederlanders geintresseert zijn in ons materiaal... begrijpelijk eigenlijk,
TBbart schreef:Wijs dat Nederlanders geintresseert zijn in ons materiaal... begrijpelijk eigenlijk,
Ja, dat is een plannetje van ons. Eerst interesseren wij ons heel veel voor jullie materiaal, daarna nemen we heel Vlaanderen in en het eerste wat we dan doen is alle wegen opnieuw asfalteren
TBbart schreef:Wijs dat Nederlanders geintresseert zijn in ons materiaal... begrijpelijk eigenlijk,
Ja, dat is een plannetje van ons. Eerst interesseren wij ons heel veel voor jullie materiaal, daarna nemen we heel Vlaanderen in en het eerste wat we dan doen is alle wegen opnieuw asfalteren
Daar in het hoge Noorden gaat de enge Belg de dijken doorprikken en het is over en sluiten! Noord-Brabant is noodgedwongen zich te voegen bij België en in het noorden dat er nog overblijft moet men zich bij Duitsland voegen.
België; Het beloofde land & het land met Toekomst! (Dat is onze familie uitdrukking )