Stijn D.C. schreef:This nie omdat we geen diploma hebben dat we minder zijn dan iemand met een diploma

dat zeg ik toch niet stijn
Ik vindt idd dat er laageschoolden moeten aanvaard worden,200 sorry is te weinig,ma mss een begin.Voor een spoorberoep kunde niet echt leren,en moet je leren door goeie cursussen en op de werkvloer.Ik heb een Hoge piet van de NMBS hier meermaals over aangesproken ook,net zoals de vakbonden dit hebben gedaan (en gelijk hebben die,die helpen ons tenminste),het begint blijkbaar effect te krijgen,en de schoonmaak zouden ze voor zichzelf houden,een pracht van een goed betaalde job,waarmee ze een mens die geen kansen hebben gehad,die nu wel kunnen geven,je kan altijd verder gaan bij de NMBS,eens je binnen zit,is je diploma niet echt meer van belang
En wees gerust,van die vele sollicitanten zullen er toch al veel afgehaakt hebben,ik was op zo'n pschychotechnische test maar met 7,zegt genoeg.Ga je naar een afspraak niet,moet je niet meer terugkomen.Ga je wel dan smijten ze je in een klassement (gelijk een competitie wie is hier de slimste,zo'n mentaliteit bij het spoor verdomme),en dan ja.....hopen zou ik zeggen,de oudsten krijgen voorrang (verjonging noemen ze da
Veel succes stijn,en u nie laten kennen hè.Ik zal duimen voor u
Ze hebben in het verleden duizenden mensen aanvaard zonder diploma,waarom kan dit nu niet,help die mensen die de kans niet hebben gehad door tal van problemen waar ze niets aan konden doen,en vergeet jongeren uit het Buso niet,personen die geen zin hadden maar wel de kansen kregen van hun ouders om hun diploma te halen moeten het maar weten,men weet wat de risico's zijn