Politie Dendermonde pakt graffitispuiters op

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
enrico

Politie Dendermonde pakt graffitispuiters op

Bericht door enrico »

ma 06/11/06 - De politie van Dendermonde heeft afgelopen weekend twee graffitispuiters opgepakt, die op heterdaad waren betrapt.

De jongeren werden betrapt toen ze samen met vier andere jongeren graffiti schilderden op enkele treinstellen in het station van Dendermonde.

Vier van de graffitispuiters konden vluchten, twee anderen liepen in handen van de politie.

Het gaat om jongeren uit de streek rond Brussel, die met Franse vrienden naar Dendermonde waren afgezakt.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

En dat hun straf niet al te zacht mocht zijn! :wink:
nicken

Bericht door nicken »

Ik hoop dat die charels veel zullen mogen afdokken,een paar miljoentjes zal er wel nie neffest zijn zekers,en weer met van die fransen er bij :shock:
Wover

Bericht door Wover »

Die verdomde Fransen altijd e, niks als last mij :P

- drugstoeristen
- vandalen

Het enige goede dat uit Frankrijk komt is het stokbrood :P
nicken

Bericht door nicken »

Wover schreef:Die verdomde Fransen altijd e, niks als last mij :P

- drugstoeristen
- vandalen

U vergeet nog een paar zaken:

-autodiefstallen
-bromfietsdiefstalle
en ga zo maar verder

Als er iets gestolen wordt,ga alvast op zoek in noord-frankrijk,meestal onderdelen zoals velgen van u auto daar terug te vinden,en we spreken hier over georganiseerde misdaad,de vandalen :evil:
Steven

Bericht door Steven »

hoe ga je die mannen laten betalen als ze geen geld hebben? hun bezittingen (die ze allicht ook ni hebben) in beslag nemen?
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:hoe ga je die mannen laten betalen als ze geen geld hebben? hun bezittingen (die ze allicht ook ni hebben) in beslag nemen?
Das nou net een van die grote problemen hè steven,ze hebben niks,ze hangen dan maar wat de baviaan uit,en wie mag er voor opdraaien,de NMBS,en zou lopen julie in men ogen wa centjes mis,die ze in jullie zouden kunnen investeren,of meer eindejaarspremie en al van die dingen,dankzij die charels wordt da kapot gemaakt,ik zeg nogmaals,er moet meer bewaking komen in die stations,en ook op die plaatsen waar die treinstellen snachts staan,ik denk dat het goedkoper zou zijn mensen te werk te stellen,en zo de aantal probs na beneden te halen,een mens werk te geven,en de cijfers naar beneden,en meer winst
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Wover schreef:- drugstoeristen
ach zijt gij wel eens in de Boschstraat of de Haagdijk in Breda geweest?
Allemaal auto's uit de 93 (zo'n banlieue), maar ge hebt geen last van die lui, die zijn toch hartstikke stoned. :P
K V B

Bericht door K V B »

Steven schreef:hoe ga je die mannen laten betalen als ze geen geld hebben? hun bezittingen (die ze allicht ook ni hebben) in beslag nemen?
Een jaartje aan het werk zetten bij de NMBS schoonmaakdienst?
nicken

Bericht door nicken »

K V B schreef:
Een jaartje aan het werk zetten bij de NMBS schoonmaakdienst?
Een beetje langer zou ook wel gaan me denkt hè,ze moeten maar opdraaien voor hun smeerlapperij :evil:
Bert

Bericht door Bert »

nicken schreef:

- drugstoeristen
- vandalen

-autodiefstallen
-bromfietsdiefstalle
en ga zo maar verder

Als er iets gestolen wordt,ga alvast op zoek in noord-frankrijk,meestal onderdelen zoals velgen van u auto daar terug te vinden,en we spreken hier over georganiseerde misdaad,de vandalen :evil:
Het gaat om jongeren uit de streek rond Brussel, die met Franse vrienden naar Dendermonde waren afgezakt.
Niet alleen fransen dus, maar ook Belgen...
groentje

Bericht door groentje »

Hei, pas op, hé, de vakbonden zouden wel eens kunnen eisen dat ze een vast contract krijgen. :wink:
Of klagen dat het oneerlijke concurrentie is :roll:

:mrgreen:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Dat is toch erg van die Fransen, hé. Als ik op een stel, wagon of loc grafittie op zie, plakt er een stikker op en is het 9 op de 10 keren in LK (Kortrijk) gevonden. Waarom? Ligt dicht bij de Franse grens.
Steven

Bericht door Steven »

Jonathan schreef:Dat is toch erg van die Fransen, hé. Als ik op een stel, wagon of loc grafittie op zie, plakt er een stikker op en is het 9 op de 10 keren in LK (Kortrijk) gevonden. Waarom? Ligt dicht bij de Franse grens.
lol da komt omdat je in die regio woont hoor
als ik hier een stel of zoiets zie sta er meestal fdr (dendermonde) op :-)
nicken

Bericht door nicken »

Bert schreef:
nicken schreef:

- drugstoeristen
- vandalen

-autodiefstallen
-bromfietsdiefstalle
en ga zo maar verder

Niet alleen fransen dus, maar ook Belgen...
Nieuwe Belgen zult u bedoelen zeker :!: :evil:
Plaats reactie