Treinbestuurder DLC

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
ICE

Bericht door ICE »

Sander schreef:
Raf schreef:Zéér juist ICE, privé is achteruitgang...Dat is mijn ervaring ook.
Ok, ok, misschien menselijk gezien wel, economisch gezien is het juist een vooruitgang, hè. 'Het privé' helemaal kapot schelden moet je zelf weten, maar hou dat wel in je achterhoofd als je zo wilt reageren.
Sander heb jij een job die iets te maken heeft met het spoor ?
Sander

Bericht door Sander »

ICE schreef:Sander heb jij een job die iets te maken heeft met het spoor ?
Min of meer, zullen we het maar op houden :wink: .
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

als ik een gokje mag doen, ik denk bij Spoorflex Sander. Ik laat alleszins iets weten, als ik mijn Nederlands brevet heb,

Groeten
ICE

Bericht door ICE »

Sander schreef:
ICE schreef:Sander heb jij een job die iets te maken heeft met het spoor ?
Min of meer, zullen we het maar op houden :wink: .
Wat doe je dan juist als ik dat vragen mag? :wink:
Sander

Bericht door Sander »

ICE schreef:Wat doe je dan juist als ik dat vragen mag? :wink:
Doet dat er verder wat toe? :wink: Ik kan er verder niets over zeggen.
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Sander schreef:
ICE schreef:Wat doe je dan juist als ik dat vragen mag? :wink:
Doet dat er verder wat toe? :wink: Ik kan er verder niets over zeggen.
...waarna hij zich in mysterieus stilzwijgen hulde... :lol:
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Sander schreef:
Raf schreef:Zéér juist ICE, privé is achteruitgang...Dat is mijn ervaring ook.
Ok, ok, misschien menselijk gezien wel, economisch gezien is het juist een vooruitgang, hè. 'Het privé' helemaal kapot schelden moet je zelf weten, maar hou dat wel in je achterhoofd als je zo wilt reageren.
Ik hoop dat de meeste mensen die menselijkheid boven het puur economische plaatsen! Of het moet zijn dat je er zonder scrupules veel geld aan verdient. Ik zou het zelf nooit kunnen alleszins. Humanisme boven alles!
Sander

Bericht door Sander »

Waarom moet je daar nu weer, na weken stilte, op reageren, vraag ik me dan af.
Maar goed, ik zeg ook niet dat de economie voor de mensheid gaat, ik zeg alleen dat 'het privé' economisch gezien misschien wél een vooruitgang is :) .
Raf

Bericht door Raf »

Sander schreef:Waarom moet je daar nu weer, na weken stilte, op reageren, vraag ik me dan af.
Miljaarde heeft dat van jouw geleerd :roll: Jij doet net hetzelfde als het over DLC gaat.

Ik vind het toch al een vooruitgang dat je vindt dat privé menselijk gezien achteruitgang is.
Sander

Bericht door Sander »

Raf schreef:Ik vind het toch al een vooruitgang dat je vindt dat privé menselijk gezien achteruitgang is.
Nééhéé, dat vind ik helemaal niet per definitie: een paar posts hiervoor, of in een ander topic, heb ik al uitgelegd dat het een achteruitgang kán zijn.
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Sander schreef:
Raf schreef:Ik vind het toch al een vooruitgang dat je vindt dat privé menselijk gezien achteruitgang is.
Nééhéé, dat vind ik helemaal niet per definitie: een paar posts hiervoor, of in een ander topic, heb ik al uitgelegd dat het een achteruitgang kán zijn.
Je zult wel uw redenen hebben zeker...en uw belang hebben daarin. (Spoorflex of zo...)Maar als je wil dat wij daar begrip voor opbrengen, zul je moeten naar buiten komen, zoniet is er geen redelijk gesprek mogelijk...

groeten
Sander

Bericht door Sander »

Oh, nee hoor, ik vraag niet om begrip. Ik heb al wel eens uitgelegd dat het niet overal zo is als bij DLC, en dat is het.
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

[quote="Sander"]Oh, nee hoor, ik vraag niet om begrip. Ik heb al wel eens uitgelegd dat het niet overal zo is als bij DLC, en dat is het.[/quote

Dat herinner ik me dan niet meer... Waar staat dat ergens op dit forum dan? Van die nederlandse privebedrijven weet ik eigenlijk niets als het gaat over verlofdagen, rechten en plichten... dienst en rusttijden en loonschalen.kzal eens informeren. als ik tijd heb tenminste, want nu ga ik heerlijk volleyballen in tzonneke!
lucian

Re: Treinbestuurder DLC

Bericht door lucian »

Raf schreef:Ook zijn er een aantal mensen die géén technisch diploma hadden en dus helemaal niet in aanmerking om bij de NMBS te gaan werken.

Er staat wel in de jobaanbieding dat een technisch diploma nodig is, maar daar is men vrij flexibel in...anders vonden ze helemaal geen TB's niet meer :twisted:
Idd ik ben op dit moment aan de opleiding bezig en da gezever met da technisch diploma gaat niet meer op. Er zit in klas 0601 te Kortrijk eenjournalist + een universitair Geschiedenis. Dus ik denk niet da ze nog veel rekening houden met het diploma.
Speedy schreef:...maar niet de psycho-technische proeven (waar veel kandidaten bij afvallen).
Ze mogen mensen niet meer afkeuren op basis van de psychotenische proeven :wink:
yannickvw

Bericht door yannickvw »

Jawel, op de allereerste psychotechnische proeven kan men zeker afgekeurd worden. Maar da's meer een algemene intelligentietest.

Op de psychotechnische proeven na het jurygesprek weet ik het niet, want daar sprak men op de infodag niet over...
Plaats reactie