Politie Dendermonde pakt graffitispuiters op
Ik denk dat dat in alle stelplaatsen regelmatig voorkomt.Steven schreef:Als ik hier een stel of zoiets zie sta er meestal fdr (dendermonde) opJonathan schreef:
Op Schijnpoort hebben ze ook zo eens een plaag gehad, eveneens in Sint-Niklaas Oost. Alle schuld op de Franse steken, vind ik nogal laag bij de grond beste Jonathan. Of ben jij er zo zeker van dat alle Belgen zo'n brave dutskes zijn?

-
- Contacteer:
- trainfreak
Van alle treinen zou goed zijn.Stijn D.C. schreef:Grafitti van de treinen laten kuisen als taakstraf, tzal hun lerenSteven schreef:hoe ga je die mannen laten betalen als ze geen geld hebben? hun bezittingen (die ze allicht ook ni hebben) in beslag nemen?
Toch al enkele minder die het niet meer zullen doen en de NMBS komt er eens proper voor

dat ze die mensen eens uit de bundels plukken een werkstraf geven en als ze dat goed gedaan hebben en hun gedragen vb een job aanbieden om vb. treinschilder? Dan geef je die mensen in een keer hun werk als hobby en krijgen ze wat meer respect voor materiaal! Uiteraard als ze hun gedragen en het werk goed doen hé 

Maar België staat toch maar 20e op de lijst van de minst corrupte landen.nicken schreef:Idd,belgen zijn hiervoor zeer goed gekend,frauderen en zwartwerken enzWover schreef:Wij doen het proper e, wij frauderen massaal
(niet elke Belg is zo hè !)
daar zijn we goed in ja
Tja wat doe je er aan