In Lier en Nekkerspoel was er weinig of niks te beleven blijkbaar dus uiteindelijk naar Mechelen
en daar werden de verwachtingen alsnog ingelost

Er rijden dacht ik ook Desiro's op de IC Antwerpen-Luchthaven-Hasselt. Verder heb ik de indruk dat spoor 11 en 12 momenteel worden gebruikt als vervanging voor 9 en 10. Daar stoppen dus alle treinen van lijn 25 en 25N in zuidelijk richting.jan_olieslagers schreef: ↑21 mar 2021, 09:09 * al die goederentreinen op sporen 1-2, is dat trafiek (...)-Gent-Mechelen-Leuven-(...) ?
* TGV en Benelux op het nieuwe spoor 11-12, daarvoor zijn ze bedoeld; en die break is mssch. de IC Antwerpen-Luchthaven-Hasselt. Maar wat doet een Desiro daar?
Kloptrvdborgt schreef: ↑21 mar 2021, 10:14Er rijden dacht ik ook Desiro's op de IC Antwerpen-Luchthaven-Hasselt. Verder heb ik de indruk dat spoor 11 en 12 momenteel worden gebruikt als vervanging voor 9 en 10. Daar stoppen dus alle treinen van lijn 25 en 25N in zuidelijk richting.jan_olieslagers schreef: ↑21 mar 2021, 09:09 * al die goederentreinen op sporen 1-2, is dat trafiek (...)-Gent-Mechelen-Leuven-(...) ?
* TGV en Benelux op het nieuwe spoor 11-12, daarvoor zijn ze bedoeld; en die break is mssch. de IC Antwerpen-Luchthaven-Hasselt. Maar wat doet een Desiro daar?
Groetjes,
Rian