Studies op school
Studies op school
Ik ben eens benieuwd wie wat gestudeerd heeft op school
en tewerkgesteld bij de NMBS ?
en tewerkgesteld bij de NMBS ?
ikke A2 industrieèle houtbewerking (schrijnwerker)
behaalt in juni in het KTA Brugge
Nog tal van examens gedaan (veiligheid,cnc)
Ook avondschool gedaan : hardware (computerstechnicus) papierkes in de handjes ook.
Volgend jaar wil ik ver gaan studeren in de avondschool:
Hoge school korte type in een van deze 2: graduaat informatica of graduaat boekhouding (tzal wel van het werk afhangen da ik doe : de tijd)
momenteel werkende als bakker,via de niet zo officiele manier
Hoop bij de NMBS te kunnen beginnen,heb gesolliciteerd als veiligheidsbediende en al de pschychotechinsche proef mogen gaan doen,ma tis me eender wat ze eigenlijk,tmag gerust wa anders zijn.Droom,droom,droom
behaalt in juni in het KTA Brugge
Nog tal van examens gedaan (veiligheid,cnc)
Ook avondschool gedaan : hardware (computerstechnicus) papierkes in de handjes ook.
Volgend jaar wil ik ver gaan studeren in de avondschool:
Hoge school korte type in een van deze 2: graduaat informatica of graduaat boekhouding (tzal wel van het werk afhangen da ik doe : de tijd)
momenteel werkende als bakker,via de niet zo officiele manier
Hoop bij de NMBS te kunnen beginnen,heb gesolliciteerd als veiligheidsbediende en al de pschychotechinsche proef mogen gaan doen,ma tis me eender wat ze eigenlijk,tmag gerust wa anders zijn.Droom,droom,droom
aja, das genoemd naar da eiland zekers? of was het omgekeerd...Trainspotterke schreef:paljas schreef:Zijde van Wippelgem misschien?Miljaarde schreef:Kben maar tot mijn 12e naar schole geweest en dan met onze pa gaan werken bij de vuilkar, ik moest wel want khad mijn lief al zwanger gemaakt bij de wijkfeesten achter tfrietkot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, van de planeet Jamaica!![]()
![]()