Vennbahn
Re: Vennbahn
Onzinnige vraag,
Forumleden niet beantwoorden svp!!
@frank1979
Probeer een beetje meer zelfdenkend te zijn
Zelfdenkend => zelf ontwikkelend . .. .
Forumleden niet beantwoorden svp!!
@frank1979
Probeer een beetje meer zelfdenkend te zijn
Zelfdenkend => zelf ontwikkelend . .. .
Zwarte look tracht zelf eens een zinnige bijdrage te doen, uw laatste twee bijdragen aan het forum komen eerder over als agressieve schrijftaal. Het is aan het team met moderators om te bepalen of een lid iets bijbrengt of niet. Als jij vindt dat iemand een onzinnige bijdrage levert dan kan je dat gewoon melden.
Ikzelf (en met mij vele andere forumleden) ben te jong om dat nog meegemaakt te hebben. Voor mij is de vennbahn een prachtig fietspad in de hoge venen.frank1979 schreef:Wie is er hier vaker bij de Vennbahn geweest, of misschien zelfs wel betrokken geweest?
... en ik ben dan weer oud genoeg om nog per trein over de Vennbahn gereden te hebben, van Raeren tot Sankt-VithShrek schreef:Ikzelf (en met mij vele andere forumleden) ben te jong om dat nog meegemaakt te hebben. Voor mij is de vennbahn een prachtig fietspad in de hoge venen.frank1979 schreef:Wie is er hier vaker bij de Vennbahn geweest, of misschien zelfs wel betrokken geweest?

Dat waren door de GTF georganiseerde ritten, eind jaren '70, begin jaren '80.
-
-
Ik ben nog achter een BR 50 van Eupen naar Trois-Ponts en terug gereden. Onvergetelijk!!
-

Op 27 juni van dit jaar werd een longrailstrein afgeleverd in Raeren t.b.v. vernieuwing van de sporen bij het voormalige station.
Groeten,
Spiketrain
Spiketrain
Er is daar een "industrieaansluiting" die verbonden moet blijven met het net. Dus Infrabel heeft de plicht het daar te onderhouden.