SPAM
-
- Contacteer:
Als je een beetje met php kan werken kan je toch gewoon bv een comboboxje op de registratiepagina zetten, waar je dan moet kiezen voor "Nee, ik ben geen spammer" en dat standaard op "Ja, ik ben een spammer" staat ofzo. Aangezien dat specifiek voor dit forum is, kunnen spambots onmogelijk automatisch registeren.Schaap schreef:Hallo,
Ik heb er nu een stuk of 50 verwijderd, maar toch blijft het doorgaan.
Voor ik scheldingen krijg: ja, er zijn diverse beveiligingen om deze spam tegen te gaan, maar toch blijft het komen.
-
- Contacteer:
Dan moet ge al meer gaan beginen met PHP-Nuke, en die zijn ook hackbaar en spam...Steven schreef:of zou het mogelijk zijn zo een spcifieke random code in te geven die je gewoon moet ovetypen? gebeurd al op meerdere sites
Op de site van phpbb.com kan je mss ook altijd tussen de mods kijken of daar iets tussen staat.
Voila, ik zei het nog:Als je een beetje met php kan werken kan je toch gewoon bv een comboboxje op de registratiepagina zetten, waar je dan moet kiezen voor "Nee, ik ben geen spammer" en dat standaard op "Ja, ik ben een spammer" staat ofzo. Aangezien dat specifiek voor dit forum is, kunnen spambots onmogelijk automatisch registeren.
- De variabel namen zijn veranderdVoor ik scheldingen krijg: ja, er zijn diverse beveiligingen om deze spam tegen te gaan, maar toch blijft het komen.
- Er is een checkbox: "Are you human?"
- Er is een visuele bevestigingscode
- De account moet geactiveerd worden door de gebruiker zelf.
Geloof het of niet, er zijn mensen die betaald worden om constant deze beveiligingen te breken voor $1 / uur...
-
- Contacteer:
Niet aantrekken Shaap, Er is eigenlijk geen enkele beveiliging die het ooit zal kunnen tegenhouden. Er zijn forums, website's die ook last hebben van dit soort activiteiten.
Maar als je een gratis websithost hebt, dan kan dat er ook meestal voor iets tussenzitten. Gratis = reclame, dan zit je met google ads... dus zeker met opletten
Maar als je een gratis websithost hebt, dan kan dat er ook meestal voor iets tussenzitten. Gratis = reclame, dan zit je met google ads... dus zeker met opletten

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Nu kan schaap dat ook instellenBert schreef:Kan je de nieuwe gebruikers een soort van vragelijst laten invullen over hun intresse van treinen en zo. Ik ken forums waar dit toegepast wordt. Dit wordt dan verzonden naar een mod of admin en die stuurt dan je activatielink door ipv een automatisch bericht.

activatie via beheerder, in configuratiescherm (admin paneel), maar dat wete wel zeker

mja, dan laat je beginnende geïntresseerden in de kou staan.Bert schreef:Kan je de nieuwe gebruikers een soort van vragelijst laten invullen over hun intresse van treinen en zo. Ik ken forums waar dit toegepast wordt. Dit wordt dan verzonden naar een mod of admin en die stuurt dan je activatielink door ipv een automatisch bericht.