NMBS plaatst 1.500 camera's

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
TSP

Bericht door TSP »

Bij ons in NL heeft de NS vooral camera's geplaatst bij de overwegen. Dat is om oversteken bij rood en spoorwandelen te voorkomen. Persoonlijk vind ik dat een goede zaak. Het gaat hier puur om ovetreders pakken.
nicken

Bericht door nicken »

Men geeft iets over het hoofd gezien!!
Ik denk dat meneer Lippens in Knokke ,nie blij zal zijn,zelfs verre van die al kennende,aangezien ze daar ook serieus te maken krijgen met kustcriminaliteit in de zomermaanden,meestal gaat het om jongeren uit het binnenland,en hoe komen die,yep idd ..... avec le train
denk da ze een aangetekend zenden zullen ontvangen.Hem besteed daar serieuse aandacht aan,massas privebewaking ook in het stad daar (ze hebben daar toch genoeg nerokes :shock: )
Dietrich

Re: NMBS plaatst 1.500 camera's

Bericht door Dietrich »

Anderhalf jaar later zijn ze begonnen met het plaatsen van camera's en displays te Zottegem. Werd eens tijd. Ik vraag mij af waarom zulke kleine dingen zolang moeten duren (displays konden er al lang zijn aangezien er reeds minstens 10 jaar een CRT-bak hangt in de hal).
Plaats reactie