Files terughalen naar leegmaken prullenbak

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Stijn D.C.
Contacteer:

Files terughalen naar leegmaken prullenbak

Bericht door Stijn D.C. »

Hallo,

Ik zit met probleem, ik heb per ongeluk een map met bestanden verwijderd, en daarna ook nog eens de prullenbak van mijn pc leeggemaakt. Weet iemand hoe ik die kan terug halen?

Alvast bedankt :cry:
nicken

Re: Files terughalen naar leegmaken prullenbak

Bericht door nicken »

Stijn D.C. schreef:Hallo,

Ik zit met probleem, ik heb per ongeluk een map met bestanden verwijderd, en daarna ook nog eens de prullenbak van mijn pc leeggemaakt. Weet iemand hoe ik die kan terug halen?

Mo dutske toch,niet mee inzitten:

http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm

nooit gehoord van google mss :lol:
veel succes met u op nieuw in bezit hebbende bestanden
Stijn D.C.
Contacteer:

Re: Files terughalen naar leegmaken prullenbak

nicken schreef:
Stijn D.C. schreef:Hallo,

Mo dutske toch,niet mee inzitten:

http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm

nooit gehoord van google mss :lol:
veel succes met u op nieuw in bezit hebbende bestanden
Jawel, dat is eersta wa ik gedaan heb, + heb al vanalle programma's gedownload maar nog niks, maar zal nu dit proberen...
nicken

Bericht door nicken »

en lukt het zo een beetje,heb er ook nog niet mee gewerkt ze,voordeel al je goed oplettende bent en met partities (schijf verdeeld) werkt en regelmatig backups neem van belangerijke bestanden die je niet wegwilt

succes maat :D
Stijn D.C.
Contacteer:

Helaas staat het er niet tussen. AM 75 brengt precies nie veel geluk op mijn pc, twas ne BETA cabview voor MSTS :cry:

Normaal neem ik altijd backups, maar this in een fractie van seconde gebeurd.

in msts is de AM 75 nog nie, dus wat doe ik, ik neem ne NS trein die ook uit 4 delen besta, eng files klopten niet, en mijne cab zat er in, dus ik verwijder alle mappen, en ja mijn enige map van AM 75 cabview ook weg. Mijne pc is intussen al eens moeten herstarten door Printerinstallatie en eens ne slaapstand. iemand zegt tegen mij dat ge uwe pc niet moogt uitzetten of tga nu, nu gaat het ook nie, dus vraag mij af als ik hem nu uitzet of het toch kan terug komen...
nicken

Bericht door nicken »

Stijn D.C. schreef:Helaas staat het er niet tussen. AM 75 brengt precies nie veel geluk op mijn pc, twas ne BETA cabview voor MSTS :cry:

Normaal neem ik altijd backups, maar this in een fractie van seconde gebeurd.

in msts is de AM 75 nog nie, dus wat doe ik, ik neem ne NS trein die ook uit 4 delen besta, eng files klopten niet, en mijne cab zat er in, dus ik verwijder alle mappen, en ja mijn enige map van AM 75 cabview ook weg. Mijne pc is intussen al eens moeten herstarten door Printerinstallatie en eens ne slaapstand. iemand zegt tegen mij dat ge uwe pc niet moogt uitzetten of tga nu, nu gaat het ook nie, dus vraag mij af als ik hem nu uitzet of het toch kan terug komen...
Kben d'r geen krak in in die dingen

je hebt een goeie website normaal,ma is nu tijdelijk nie bereikbaar ma zal weer online komen binnenkort

http://www.onlinehelpdesk.be

daar kunde dan alle vragen stellen,hardware,windows,linux,sofware,enz...
Wover

Bericht door Wover »

Ik weet een methode die 100% zeker werkt.

Ik kan die in pm uitleggen of ik kan eens afkomen int weekend. Kweet wel ni waar ge juist woont?
Stijn D.C.
Contacteer:

Mag ik u anders via PM Msn verzenden?
nicken

Bericht door nicken »

Kunde evenegoed hulp op afstand toelaten,dan kan je collega daar,in u pc kruipen vanaf thuis,is ook steeds handig hoor.Zo werken helpdesk in grote bedrijven ook hè.Vanop afstand,intern netwerk en via internet
Benzine gespaard,en tijd uitgepaart,das pas flexibel en productief hè :D
Wover

Bericht door Wover »

benzine, kzou wel met den trein gaan ee :lol:

hulp op afstand is een goei idee, maar da gaat meestal erg traag :P

maar kwil wel proberen.

voeg me maar toe: verlinden _ wout [at] hotmail.com
Traxxion

Bericht door Traxxion »

Het programma dat uw bestanden normaal wel kan terughalen is getdataback for NTFS of FAT, al naargelang uw schijf geformatteerd is.
Demo: http://www.runtime.org/downloads.htm.
Wover

Bericht door Wover »

heeft hij al geprobeerd en werkte niet.
Plaats reactie