Ik zit met probleem, ik heb per ongeluk een map met bestanden verwijderd, en daarna ook nog eens de prullenbak van mijn pc leeggemaakt. Weet iemand hoe ik die kan terug halen?
Alvast bedankt

Mo dutske toch,niet mee inzitten:Stijn D.C. schreef:Hallo,
Ik zit met probleem, ik heb per ongeluk een map met bestanden verwijderd, en daarna ook nog eens de prullenbak van mijn pc leeggemaakt. Weet iemand hoe ik die kan terug halen?
Alvast bedankt
Jawel, dat is eersta wa ik gedaan heb, + heb al vanalle programma's gedownload maar nog niks, maar zal nu dit proberen...nicken schreef:Mo dutske toch,niet mee inzitten:Stijn D.C. schreef:Hallo,
Alvast bedankt
http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm
nooit gehoord van google mss![]()
veel succes met u op nieuw in bezit hebbende bestanden
Kben d'r geen krak in in die dingenStijn D.C. schreef:Helaas staat het er niet tussen. AM 75 brengt precies nie veel geluk op mijn pc, twas ne BETA cabview voor MSTS
Normaal neem ik altijd backups, maar this in een fractie van seconde gebeurd.
in msts is de AM 75 nog nie, dus wat doe ik, ik neem ne NS trein die ook uit 4 delen besta, eng files klopten niet, en mijne cab zat er in, dus ik verwijder alle mappen, en ja mijn enige map van AM 75 cabview ook weg. Mijne pc is intussen al eens moeten herstarten door Printerinstallatie en eens ne slaapstand. iemand zegt tegen mij dat ge uwe pc niet moogt uitzetten of tga nu, nu gaat het ook nie, dus vraag mij af als ik hem nu uitzet of het toch kan terug komen...