Antwerpen - Oostende heeft dit al eens vaker gedaan, inderdaad als versterking. Normaal rijden die twee rammen apart.
Ongewone samenstelling.
- trainfan03
Re: Ongewone samenstelling.
Er was in dezelfde serie trouwens nog een combinatie van 4+5 M6 gekoppeld met HLE27 als tractie.
Verder reed een "TRN" van Oostende naar Brussel-Noord deze avond met een M7-motorwagencombinatie, in totaal 6 rijtuigen. Reed tijd ervoor als ledig materieel door Brugge richting Oostende.
Verder reed een "TRN" van Oostende naar Brussel-Noord deze avond met een M7-motorwagencombinatie, in totaal 6 rijtuigen. Reed tijd ervoor als ledig materieel door Brugge richting Oostende.
E739 rijdt vanaf Gent-Sint-Pieters met vervangend materieel tot Antwerpen-Centraal door een technisch defect. Het vervangend stel is een autonome M7-stam met 6 rijtuigen, dat is volgens mij dan ook de eerste commerciële inzet op L59.
E719 rijd met dat zelfde stel tot Kortrijk. Vandaar afgeschaft tot Poperinge doordat depot Poperinge geen kennis heeft van de M7.
Volgens mijn informatie zouden ze met 5xM7 rijden.
Dit is inderdaad de 1e commerciële rit op L59
- trainfan03
Ik heb hem met mijn eigen ogen gezien. Was 6x M7.
De Stadler is onderweg van Schaarbeek naar Ath getrokken door jawel 1 T18. Nummer is mij ontgaan.
Sorry for English.
IC1529 today had 2xM7BMX replacing 2xHLE19. The other vehicles were M6.
See Haltelink for the details but I saw it at Brussel-Centraal.
IC1529 today had 2xM7BMX replacing 2xHLE19. The other vehicles were M6.
See Haltelink for the details but I saw it at Brussel-Centraal.
Sorry voor het gebruik van Google Translate of deepl.com om van het Engels naar het Nederlands te vertalen.
Sorry for using Google Translate or deepl.com to translate from English to Dutch.
Sorry for using Google Translate or deepl.com to translate from English to Dutch.
-
- Contacteer:
Ook vandaag was er in Gent Sint-Pieters een trein te zien met M6'en en met 2 M7BMX
Niet echt een ongewone samenstelling maar de 49xx reeks Antwerpen - Hasselt rijd vandaag door naar Kiewit wat eveneens zijn eindbestemming is.
Pukkelpop dit weekend... (18, 19, 20 en 21 aug.)
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
-
Huh, daar is nochtans ook niet veel plaats om een trein te laten keren.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
-
Op de IC-relatie Charleroi-Sud - Antwerpen-Luchtbal/Essen pendelt vandaag de 1811 met 8x M4 & M6-stuurstand 65012, waarbij de loc zich (volgens de tracker) aan de noordkant bevindt.
De laatste rit is vooralsnog IC 4533 naar Charleroi-Sud maar hij rijdt, op voorwaarde dat hij in omloop blijft, achtereenvolgens nog ritten 4515, 4539, 2019 & 2045 om uiteindelijk in Vorst-Rijtuigen uit te lopen...
Op de IC's ten zuiden van Braine-le-Comte zijn nog twee losse klassiekjes in omloop: op het moment van schrijven de 977 als IC 13821 (Braine-le-Comte - Quievrain) en de 985 als IC 13871 (Mons - Braine-le-Comte). Het lijkt erop dat ze voorlopig nog blijven pendelen daar...
De laatste rit is vooralsnog IC 4533 naar Charleroi-Sud maar hij rijdt, op voorwaarde dat hij in omloop blijft, achtereenvolgens nog ritten 4515, 4539, 2019 & 2045 om uiteindelijk in Vorst-Rijtuigen uit te lopen...
Op de IC's ten zuiden van Braine-le-Comte zijn nog twee losse klassiekjes in omloop: op het moment van schrijven de 977 als IC 13821 (Braine-le-Comte - Quievrain) en de 985 als IC 13871 (Mons - Braine-le-Comte). Het lijkt erop dat ze voorlopig nog blijven pendelen daar...
Daarna leeg naar Genk en dan keren. De snelste oplossing als ik mij goed voorheb.jan_olieslagers schreef: ↑18 aug 2022, 13:25Huh, daar is nochtans ook niet veel plaats om een trein te laten keren.