Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 20 nov 2006, 22:41
2244
Bijlagen
05.2244 bl. Chaleroi.1.jpg (166.74 KiB) 7016 keer bekeken
04.2244 gr. Leuven.1.jpg (185.77 KiB) 7017 keer bekeken
03.2244 gr. K1 Brussel Z.1.jpg (216.15 KiB) 7016 keer bekeken
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 21 nov 2006, 23:18
2245
Bijlagen
05.2245 bl. Erts Niel.1.jpg (204.06 KiB) 6950 keer bekeken
03.2245 bl. St Truiden.1.jpg (190.13 KiB) 6951 keer bekeken
02.2245 gr. Luik. 14-08-81.1.jpg (198.81 KiB) 6953 keer bekeken
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 22 nov 2006, 20:04
2246
Bijlagen
04.2246 bl. Ronet . 23-01-83.1.jpg (155.44 KiB) 6893 keer bekeken
03.2246 gr. K Brussel Z . 1982.jpg (217.72 KiB) 6893 keer bekeken
13'erke
Bericht
door 13'erke » 22 nov 2006, 20:51
2247 tussen andere zustertjes te luik guillemins 10 sept 2006[/img]
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 26 nov 2006, 23:21
2247
Bijlagen
05.2247 bl. M4 Denderleeuw.1.jpg (187.98 KiB) 6781 keer bekeken
03.2247 gr. M2 Schaarbeek. 08-03-83.1.jpg (183.52 KiB) 6781 keer bekeken
TBbart
Bericht
door TBbart » 26 nov 2006, 23:37
Liedekerke - Denderleeuw, ... hmm t'hangt daar altijd een geurtje van rendac in de lucht
zalige foto's ... ik zou willen meeposten maar mijn 22's zijn op
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 27 nov 2006, 22:32
2248
Bijlagen
2248 Kinkempois 17-09-2005 004.jpg (175.05 KiB) 6714 keer bekeken
05.2248 bl. M2 Leuze. 27-05-87.1.jpg (180.75 KiB) 6714 keer bekeken
02.2248 gr. Corswarem. 11-05-82.2.jpg (193.03 KiB) 6714 keer bekeken
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 28 nov 2006, 20:38
2249
Bijlagen
06.2249 bl. M2 Denderleeuw. 18-07-83.1.jpg (207.97 KiB) 6665 keer bekeken
02.2249 gr. Luik.1.jpg (171.68 KiB) 6665 keer bekeken
Tommy
Bericht
door Tommy » 29 nov 2006, 11:37
Doe zo voort Jos! Gans de reeks 22!
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 29 nov 2006, 15:29
The End
: 2250
Bijlagen
2250 Kinkempois 17-09-2005 04.jpg (219.97 KiB) 6605 keer bekeken
04.2250 bl. Graanwagens Mechelen.03-08-92.1.jpg (145.32 KiB) 6605 keer bekeken
01.2250 gr. Gingelom.1.jpg (167.4 KiB) 6605 keer bekeken
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 29 nov 2006, 15:34
En als opwarmer de 2301
Bijlagen
09-2301-Ronet-28-3-93.jpg (141.31 KiB) 6601 keer bekeken
05-2301-Denderleuw-18-7-83.jpg (171.01 KiB) 6601 keer bekeken
03-2301-Corswarem-6-82_edited.jpg (157.97 KiB) 6601 keer bekeken
Shrek
Berichten: 13650 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 29 nov 2006, 16:03
de 2301
Bijlagen
2301 4-11-2006 schellebelle 2301.jpg (235.2 KiB) 6597 keer bekeken
Bert
Bericht
door Bert » 29 nov 2006, 20:13
De 2302 na zijn fatale ongeval
(sorry voor de slechte kwaliteit van deze 2)
Bijlagen
2302 kant ongeval_FNND_02-02-06.jpg (66.29 KiB) 6561 keer bekeken
2302 klaar voor sloop_FNND_02-02-06.jpg (93.64 KiB) 6561 keer bekeken
Bert
Bericht
door Bert » 29 nov 2006, 20:16
Jos, hoelang fotografeer jij al treinen? zo een prachtige collectie!!!
Break302
Berichten: 156 Lid geworden op: 28 feb 2006, 21:57
Bericht
door Break302 » 29 nov 2006, 21:33
79 / 80 ,maar op het begin meer met Super 8 film bezig geweest.
Toen was het maar bij uitzondering dat er eens gefotografeerd werd.
Nu is de grootste kost de aankoop van het toestel, maar toen was de ontwikkeling en de aankoop van de film er ook nog bij hee !
Jos