Bijna botsing in Leuven

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
TBbart

Bericht door TBbart »

joah, maar je weet nooit heel zeker wie zijn fout het was hoor, er zijn zeer veel voorvallen die op de bestuurder gestoken worden en die eigenlijk de schuld is van... :wink:
't Seinerke

Bericht door 't Seinerke »

Gezever !
Daniël

Bericht door Daniël »

Over Hilversum: het ging hier om de stoptrein Utrecht Centraal - Almere Oostvaarders die gespoorwijzigd was van spoor 3 naar spoor 2 i.v.m. vertraging zodat hij ingehaald kon worden.
De tegemoetkomende sneltrein Alkmaar - Amersfoort Vathorst had voor het rode sein moeten wachten tot de stoptrein weer naar z'n reguliere spoor doorgewisseld was, maar kwam als gevolg van gladde sporen pas na dit sein tot stilstand.
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

Ruben schreef:De IC naar Knokke/Blankenberge van 17.57u in Leuven (mijn trein dus...) was afgeschaft, en het was niet de enige...
Afgeschaft? Nee eerder omgeleid. Een ex-collega van me heeft de trein naar Quievrain gepakt en is dan in Brussel overgestapt op de Knokke/Blankenberge. Reizigers op die trein berichtten dat de trein door 'de boog van Leuven' was gegaan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat de nieuwe boog L35/L36 is, eerder de boog L35/L53.
Ruben

Bericht door Ruben »

FLV-FGSP schreef:
Ruben schreef:De IC naar Knokke/Blankenberge van 17.57u in Leuven (mijn trein dus...) was afgeschaft, en het was niet de enige...
Afgeschaft? Nee eerder omgeleid. Een ex-collega van me heeft de trein naar Quievrain gepakt en is dan in Brussel overgestapt op de Knokke/Blankenberge. Reizigers op die trein berichtten dat de trein door 'de boog van Leuven' was gegaan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat de nieuwe boog L35/L36 is, eerder de boog L35/L53.
Het kan zijn dat die omgeleid werd, maar in het station werd die aangekondigd als "afgeschaft" en ook de omroepster vermeldde gewoon dat de trein "vandaag niet rijdt". Ik weet dat de trein naar Quiévrain vroeger in Brussel aankomt, als ik geweten had dat die naar Knokke/Blankenberge omgeleid was, had ik die ook genomen. Gelukkig moest ik niet naar Knokke of Blankenberge maar naar Brugge, waardoor ik "maar" 36 min. moest wachten op de IC A.
Plaats reactie