was het nu 100 300 of 700?

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
msts.be

Bericht door msts.be »

Trainspotterke schreef:Het is inderdaad de bedoeling van dit topic een soort fotoalbum te maken waar ieder loc/treinnummer in de juiste volgorde zit!
Neen , niet akkoord ! Als we dit gaan toepassen dan kunnen we eeuwig wachten op een nummer ! Ik heb toch ook de 159 achteraf gepost als we al in de 170 waren ! Neen , deze topic mag niet worden zoals de topic over de Belgische stations waar we ook niet voortgeraken ! :evil:
Trainspotterke schreef:P.S. Dit bericht geldt ook voor de andere leden.
Mag mooi zijn , maar ik weet niet of ik hier gehoor aan ga geven :roll: :?
Steven

Bericht door Steven »

beste msts, we zaten in begin wa vast omdat we bij de nr's begonnen zijn waar er nog weinig van te vinden is, dus moeten we ons geduld effe op de proef stellen, de jos heeft echter al bewezen over een mooie collectie te beschikken, dus heb wa geduld en respecteer de volgorde een beetje
Break302

Bericht door Break302 »

Beste trein vrienden allemaal

Ik probeer hier niemand de voor te steken met mijn opnames eerst te plaatsen :( .
Ik probeer gewoon eerst de groene of eerste versies van bepaalde locs te plaatsen :? .
Ik kan er echter niets aandoen dat sommige mij voor zijn met hun rode versie.
Wat betreft de missende nummers, ik ben ook niet in het bezit van alle nummers hoor.
Aan Trainspotterke, als ge de foto's kunt verwijderen dan kunt ge ze misschien ook zelf in de goeie volg orde plaatsen ? :cry:

Sorry voor de last hee mannen :oops:
Steven

Bericht door Steven »

berichten onderling verwisselen van plaats kunnen wij echter niet , maar doe gewoon rustig verder er enkel rekening blijven mee houden dat iemand anders een missend nr kan hebben. alvast veel dank voor geleverd prestatie met uw reportage want ze is echt fantastisch :-)

steven
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Break302 schreef:Beste trein vrienden allemaal

Ik probeer hier niemand de voor te steken met mijn opnames eerst te plaatsen :( .
Ik probeer gewoon eerst de groene of eerste versies van bepaalde locs te plaatsen :? .
Ik kan er echter niets aandoen dat sommige mij voor zijn met hun rode versie.
Wat betreft de missende nummers, ik ben ook niet in het bezit van alle nummers hoor.
Aan Trainspotterke, als ge de foto's kunt verwijderen dan kunt ge ze misschien ook zelf in de goeie volg orde plaatsen ? :cry:

Ge moet dat niet zien als een persoonlijke aanval, maar ik wil hier gewoon de orde in dit topic proberen te bewaren en er voor zorgen dat het geen warboel wordt van nummers door mekaar! :wink: Ik vind het ook pareltjes van foto's die je hier post en dat apprecieren wij ten zeerste! Dus blijf maar veel van die foto's posten, zolang ze maar in de juiste volgorde blijven!

Oja, MSTS, van een bepaald treinnummer heeft er wel altijd één iemand op dit forum een foto van, ze! :wink: Zeker bij de nummers waar we nu mee bezig zijn. Die oudere gingen inderdaad wat moeilijker, maar dat probleem is nu volledig van de baan!
TBbart

Bericht door TBbart »

euhm, als ge dan eens gewoon een dag wacht tot de volgende nummers.
dus elke dag 1 nummer derbij?
dan heeft iedereen de tijd om zijn versie van de lok te plaatsen.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Voor mij is het allemaal gelijk, maar de motor is stilgevallen... Een wenteling per dag is voor mij perfect oké.
Maar hijs de panto, en TRACTIE!
nicken

Bericht door nicken »

SIMPY.be schreef:Voor mij is het allemaal gelijk, maar de motor is stilgevallen... Een wenteling per dag is voor mij perfect oké.
Maar hijs de panto, en TRACTIE!
en GOAN :!: :D :lol:
TBbart

Bericht door TBbart »

jah, zal ik hem dan maar posten zeker :P
uit de oude doos met men oude toestel
Bijlagen
DPP_0082.JPG
DPP_0082.JPG (144.68 KiB) 4906 keer bekeken
nicken

Bericht door nicken »

Properkes,vooral die maan :lol: :D
Accelerat

Bericht door Accelerat »

nicken schreef:Properkes,vooral die maan :lol: :D
Precies erboven! :lol:
TBbart

Bericht door TBbart »

had het pas achteraf gezien, is ook redelijk scheef maar had de stootblok als statief gebruikt :oops:
V100

Bericht door V100 »

...
Ik zie het probleem niet en als dat er wel is post ze gerust in een ander topic, Jos, want het is heerlijk om naar die foto's te kijken! Het verheft het grijze gemiddelde een beetje, zegmaar :D
ThomSten

Bericht door ThomSten »

V100 schreef:
...
Ik zie het probleem niet en als dat er wel is post ze gerust in een ander topic, Jos, want het is heerlijk om naar die foto's te kijken! Het verheft het grijze gemiddelde een beetje, zegmaar :D
Helemaal mee eens. PRACH-TI-GE foto's, Jos!
enrico

Bericht door enrico »

klassiek stel 227 te Wetteren als L-trei naar Gent-Sint-Pieters
Bijlagen
227 wetteren 29.06.06.JPG
227 wetteren 29.06.06.JPG (183.91 KiB) 4689 keer bekeken
Plaats reactie