Ongewone samenstelling.
-
Re: Ongewone samenstelling.
Waarom zijn afgesloten rijtuig zo'n erg probleem om dit te gaan melden bij de klantendienst, als er nog voldoende zitplaatsen waren is dit toch geen enkel probleem buiten als je aan het perron toevallig bij zo'n afgesloten rijtuig staat.
Het aantal beschikbare zitplaatsen is niet het enige wat relevant is. Het was de derde keer binnen enkele weken dat ik dat meemaakte.ovspotter_be schreef: ↑28 jul 2023, 18:39 Waarom zijn afgesloten rijtuig zo'n erg probleem om dit te gaan melden bij de klantendienst, als er nog voldoende zitplaatsen waren is dit toch geen enkel probleem buiten als je aan het perron toevallig bij zo'n afgesloten rijtuig staat.
De rijtuigen waren telkens zonder enige aankondiging afgesloten en komen op een aantal stations precies daar waar een hoop mensen staan (zoals ik al eerder schreef), dus dat is niet "toevallig", zeker niet voor de pendelaars die met opzet daar staan omdat daar altijd plaats is. Die combinatie maakt dat het hinderlijk is.
Groetjes,
Rian
- trainfan03
EXP 18124/18134 (Neerpelt <> Blankenberge) reed vandaag met één Desiro (08570) in plaats van de T21/27 + 7 M5.
Heb hem gezien te FGSP en was er gezellig druk op.
Heb hem gezien te FGSP en was er gezellig druk op.
De werken in Ans zijn volgens mij voorbij, of toch minstens dat gedeelte waardoor de lengte van perron 1 (het 'Hausbahnsteig', zoals de Duitsers zo mooi zeggen) was beperkt. Ben er zaterdag nog gepasseerd.
-
-
Goedemorgen,
IC 2018 en 2044 werden gisteren, vrijdag 04/08, gereden met M5 rijtuigen ipv M6
Dat was al even geleden dat er nog M5 rijtuigen op lijn 12 waren.
gr
Wim.
gr
Wim.
Op do. 03.08 zaten er ook M5 in de IC Binche - Turnhout, o.a. 3416.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Alsook E2038 mag je aan het lijstje toevoegen. En M5en in Charleroi is al zeker een uitzondering.wimkalmthout schreef: ↑05 aug 2023, 09:32 Goedemorgen,
gr
Wim.
Ik zag gisteren op FB twee disero's die de Oostende - Aarlen (EXP18154) deden...
Dit is voor deze meer dan vier uur durende rit jammer genoeg de voorziene samenstelling dit jaar.