70 nieuwe rijstellen voor NMBS vanaf januari in gebruik
Denk niet dat zij het treingebueren daar op de voet volgen ze,treinfanaten wel hèSIMPY.be schreef:Alsook terug op focus worden deze rijtuigen als nieuw en ongezien verklaart!
Terwijl ze precies 5 jaar geleden geïntroduceerd zijn (http://users.pandora.be/jdp/M6/index.html)

die rijtuigen in kwestie zijn idd nieuwSIMPY.be schreef:Alsook terug op focus worden deze rijtuigen als nieuw en ongezien verklaart!
Terwijl ze precies 5 jaar geleden geïntroduceerd zijn (http://users.pandora.be/jdp/M6/index.html)

Toch logisch als ze nu al die loks al automatische koppelingen geven kunnen die nog niks doen aangezien ze nog niet in dienst zijn... vanaf dat die M6bdx in de reeks gaat komen zullen die 27 muxen allemaal een automatische koppeling krijgen. Anders zouden er een hele hoop van reeks 27 moeten wachten en enkele weken stil staan. Dat brengt niks op hé.SIMPY.be schreef:idd, maar van de koppeling, dat zijn ze nog niet allemaal zeker?
nog een beetje lectuur: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G9S15C2QA
Dus ook als je een mux met een HKM wil spotten zal je je moeten haasten want die gaan binnen enkele maanden vast hangen aan de HKV,
Ik ben toch eens benieuwd wat de reacties gaan zijn, voor mij oké, maar als ze gaan koppelen dan ben ik tegen! stel je voor zeg 2 27's die staan te blazen aan de trappen. Ik vind dat niet zo een modern gedacht hoor. Ik zit daar niet mee in, maar of de reizigers dat plezant gaan vinden.
Ik ben het met je eens, Bart! In de drukke stations staan de perrons meestal stampvol in het spitsuur, vooral ter hoogte van de trappen! Als er daar dan ineens twee locomotieven al blazend voor de trappen zullen staan, dan zal het pas plezant worden om die hoge concentratie aan reizigers ter hoogte van de locomotieven te laten instappen. Dat zal dan weer vertragingen met zich meebrengen doordat het langer duurt eer de mensen zijn ingestapt.
Maar blijkbaar worden dan toch niet alle stuurrijtuigen van een automatische koppeling voorzien!
Wat een opluchting!
Momenteel staat de koer van Bombardier vol met nieuwe M6-rijtuigen eerste klas die ieder moment zullen kunnen geleverd worden.
Maar blijkbaar worden dan toch niet alle stuurrijtuigen van een automatische koppeling voorzien!

Momenteel staat de koer van Bombardier vol met nieuwe M6-rijtuigen eerste klas die ieder moment zullen kunnen geleverd worden.
de voorkanten (die gele neus) van die stuurposten van de M6 liggen daar zelf buiten aan de kant waar het de zondag markt is,ze liggen daar al weken buiten bij bombardierTrainspotterke schreef:Ik ben het met je eens, Bart! In de drukke stations staan de perrons meestal stampvol in het spitsuur, vooral ter hoogte van de trappen! Als er daar dan ineens twee locomotieven al blazend voor de trappen zullen staan, dan zal het pas plezant worden om die hoge concentratie aan reizigers ter hoogte van de locomotieven te laten instappen. Dat zal dan weer vertragingen met zich meebrengen doordat het langer duurt eer de mensen zijn ingestapt.
Maar blijkbaar worden dan toch niet alle stuurrijtuigen van een automatische koppeling voorzien!Wat een opluchting!
![]()

wat die locomotieven bereft ter hoogte van de trappen,in de zomer moordend,in de winter een gratis leuke verwarming

Laatst gewijzigd door nicken op 09 dec 2006, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
je kan ze zien liggen als je met je velo langs ten briele rijdt,daar waar de zondagmorgen de markt staat,gisteren lagen er nog twee allesinds,da zijn die stukken dat op de foto's hier op het forum van vandaag in het geel zijnTrainspotterke schreef:Ah, dan ga ik maandag eens even een ommetoertje doen met de fiets om die stuurposten te zien staan!

positie : ligt schuinover de ingang van het lappersfortbos

nicken schreef:je kan ze zien liggen als je met je velo langs ten briele rijdt,daar waar de zondagmorgen de markt staat,gisteren lagen er nog twee allesinds,da zijn die stukken dat op de foto's hier op het forum van vandaag in het geel zijnTrainspotterke schreef:Ah, dan ga ik maandag eens even een ommetoertje doen met de fiets om die stuurposten te zien staan!![]()
positie : ligt schuinover de ingang van het lappersfortbos

Seffes stelen de Lappersforters één van die stuurposten om er een boomhut van te maken!

Allemaal goed en wel dat ze zich inzetten voor het behoud van het bos, maar ze moeten wel aan hun eigen kant van de straat blijven, hé!nicken schreef:tja zou er aan mankeren,ze hadden daar overlaatst weer massas grafitie gespoten,eveneens over die betonnen fietsersbrug,van wie zou die grafitie op die nieuwe trams van de MIVB die op de gronden van Bombardier staan overlaatst geweest zijn,juist ......
Tja,de man van securitas die daar rondlopen doen hun best hoorTrainspotterke schreef:Allemaal goed en wel dat ze zich inzetten voor het behoud van het bos, maar ze moeten wel aan hun eigen kant van de straat blijven, hé!nicken schreef:tja zou er aan mankeren,ze hadden daar overlaatst weer massas grafitie gespoten,eveneens over die betonnen fietsersbrug,van wie zou die grafitie op die nieuwe trams van de MIVB die op de gronden van Bombardier staan overlaatst geweest zijn,juist ......
Maar ze zijn de security daar aan het afbouwen,op een moment dat het probleem begint hè

Kzie binnenkort al zo'n M6 met de opschriften
"redt het bos"
"het bos blijft"
"leve het lappersfortbos"
"hoeveel gaan ze er nog kappen,is er nog nie gekapt genoeg" deze hadden ze op da huisje aan de overkant gespoten,djeezes

het levende bewijs:

Paljaske zal da kot en da bos ook wel kennen