Vrijkaart 2007

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Jef DH

Vrijkaart 2007

Bericht door Jef DH »

Beste collega's,

Heeft iemand van jullie al de nieuwe vrijkaart ontvangen? Wanneer gebeurt dit normaal?

Mvg
Steven

Bericht door Steven »

in de loop van deze maand delen ze die uit, geen paniek ik heb de mijne ook nog niet.
5307

Bericht door 5307 »

vrijkaart

welke vrijkaart???
nicken

Bericht door nicken »

5307 schreef:vrijkaart

welke vrijkaart???
Das die vrijkaart dat ze krijgen als je bij de NMBS werkt,iedere werknemer van de NMBS rijdt namelijk voor niks in de benelux.
Kinderen en vrouw krijgen kaartjes,naargelang de leeftijd krijgen de kinderen er steeds meer
sollicitanten mogen afdokken dagdaags :evil:
TBbart

Bericht door TBbart »

krijgen we dit jaar nu meer kaartjes? Daar was toch sprake van?
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb er meer gekregen ja, 72 ipv een 40tal vorig jaar. Die zijn vorige week met de post toegekomen ;)
nicken

Bericht door nicken »

Wover schreef:Ik heb er meer gekregen ja, 72 ipv een 40tal vorig jaar. Die zijn vorige week met de post toegekomen ;)
Ik dacht dat het gewoon een kaart was dat je moest tonen,is bij men schoonvader toch zo,of ben je kind van werknemer mss?
Steven

Bericht door Steven »

nicken schreef:
Wover schreef:Ik heb er meer gekregen ja, 72 ipv een 40tal vorig jaar. Die zijn vorige week met de post toegekomen ;)
Ik dacht dat het gewoon een kaart was dat je moest tonen,is bij men schoonvader toch zo,of ben je kind van werknemer mss?
als personeelslid krijg je ook de kleine kaartjes, dienst als backup voor geval je de gratis kaart kwijt bent (verlies, diefstal, wasmachine, ....)
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:
nicken schreef:
als personeelslid krijg je ook de kleine kaartjes, dienst als backup voor geval je de gratis kaart kwijt bent (verlies, diefstal, wasmachine, ....)
Ja hiere,als da geen luxe is :shock:
een kaartje voor ne sollicitant kan d'r dan niet vanaf,slecht imago daar ze
Kzal zeggen tegen men schoonvader dat hij z'n vrijkaart in de wasmachine stopt,zal zeggen dat hij nog een backup geeft (zonder backupprogramma alla true imaga,norton ghost)
Verekt handig zo'n dingen :lol: :D
Steven

Bericht door Steven »

tja nicken, in princiep heb je die backup ni nodig he, ik heb ze op die 8 jaar nog niet nodig gehad. ik merk in je manier van spreken enige vorm van jaloezie, nijdigheid op.
Wover

Bericht door Wover »

nicken schreef:
Neenee, ik ben kind ja (nuja, "kind" :P)

Helaas heb ik er maar recht op tot ik afstudeer :P
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:tja nicken, in princiep heb je die backup ni nodig he, ik heb ze op die 8 jaar nog niet nodig gehad. ik merk in je manier van spreken enige vorm van jaloezie, nijdigheid op.
Ja ergens wel hoor
Ik ben een eerlijk persoon,en ben eigenlijk wel jaloers ja :D :lol:
Kben dan ook aangewezen op openbaar vervoer,en tevens grote voorstander van,
en als ik zou aangeworven worden,is da weer een extra motivatie hè.
Dan heb jij een goede orde steven als je die kaartjes nog niet hebt moeten gebruiken

groeten maat
nicken

Bericht door nicken »

Wover schreef:[Neenee, ik ben kind ja (nuja, "kind" :P)

Helaas heb ik er maar recht op tot ik afstudeer :P
Leuk,van men Vriendin is dat ook zo :D
Nog 2 jaar zal ze vlammen voor niks,mijn 50 procent kaart,heb ik sebiet geen recht meer op,zal dan GO PASS worden denk ik :cry:
Jean

Bericht door Jean »

nicken schreef:
Das die vrijkaart dat ze krijgen als je bij de NMBS werkt,iedere werknemer van de NMBS rijdt namelijk voor niks in de benelux.
Kinderen en vrouw krijgen kaartjes,naargelang de leeftijd krijgen de kinderen er steeds meer

sollicitanten mogen afdokken dagdaags :evil:

Hmm , die kunnen toch via de VDAB gratis tickets krijgen om naar een sollicitatie te gaan ??
nicken

Bericht door nicken »

Jean schreef:Hmm , die kunnen toch via de VDAB gratis tickets krijgen om naar een sollicitatie te gaan ??
Heel juist jean,maar velen weten dit niet,en ik tot voor kort ook niet,ik was onlangs bij de VDAB,omdat ik binnenkort ook zonder werk val,baas houdt er mee op.
Het is ook zo dat de staat hier niet graag reclame voor maakt,de reden is gekend

Hoe verloopt deze procedure bij de VDAB :
als je werkzoekende(eveneens in wachttijd) of werkloos bent moet je met je oproepingsbrief die je van de NMBS kreeg,naar de VDAB gaan,daar gaan ze een blad in vullen en meegeven met je,die je dan aan het loket in het station moet afgeven,dan zal je idd maar 2 € betalen
dit is geen grap,en dit kan echt,helaas maakt geen van beiden duidelijk dat dit bestaat,zowel de NMBS niet,zowel de VDAB niet (na veel zoeken op de site van de VDAB zal je het eens vinden,zegt genoeg zeker :cry: )
Plaats reactie