In sommige Nightjet-treinen zijn soortgelijke rijtuigen aanwezig. Zie het als een overgangsfase in afwachting van nieuwe rijtuigen.
Einde voor de I6-rijtuigen?
Re: Einde voor de I6-rijtuigen?
Weet iemand hoe het zit met de ex I6bc rijtuigen? Is derest al gereviseerd? Waar hangen ze uit?
Een jaar geleden is er eentje in Boekarest in Roemenie opgedoken in de kleuren van Wagon Service Slovakia: https://www.youtube.com/watch?v=o5xkyZ2Lg2w
Hierna heb ik er niks meer van vernomen helaas...
Indien dit rijtuig ook verkocht werd aan GfG dan duikt het misschien ooit op in de European Sleeper ?Accelerat schreef: ↑22 dec 2023, 04:40 Een jaar geleden is er eentje in Boekarest in Roemenie opgedoken in de kleuren van Wagon Service Slovakia: https://www.youtube.com/watch?v=o5xkyZ2Lg2w
Hoi,
Vandaag heb ik nog eens kunnen meerijden met deze rijtuigen in P trein 8011...Als deze rijtuigen verdwijnen zal ik ze toch heel hard missen...
Lukas
Vandaag heb ik nog eens kunnen meerijden met deze rijtuigen in P trein 8011...Als deze rijtuigen verdwijnen zal ik ze toch heel hard missen...
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Hoi,
Vandaag heb ik nog eens meegereden met een I6 rijtuig en dit in trein 2109 van Brussel Zuid naar Namen en Luxemburg. Ik had nog een rit gepland naar Bertrix dus was Libramont mijn eindbestemming. Later op de dag had ik dezelfde trein van Namen naar Brussel Zuid.
Ik was wel blij om nog eens mee te kunnen rijden met deze rijtuigen.
Lukas
Vandaag heb ik nog eens meegereden met een I6 rijtuig en dit in trein 2109 van Brussel Zuid naar Namen en Luxemburg. Ik had nog een rit gepland naar Bertrix dus was Libramont mijn eindbestemming. Later op de dag had ik dezelfde trein van Namen naar Brussel Zuid.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Zou het kunnen dat ze sinds september nog enkel planmatig te vinden zijn op:Lukas schreef: ↑07 sep 2024, 22:24 Hoi,
Lukas
- 1 P-treinen Oostende - Schaarbeek en terug (enkele I6B, 1 I6A en enkele M4-rijtuigen)
- 1 I6A 200 in IC522 en 527, en in de P-treinen Brussel-Visé en terug
Of zie ik andere treinen over het hoofd?
E522/E527 rijd 1 I6 in de samenstelling.Terminus schreef: ↑08 sep 2024, 16:06Zou het kunnen dat ze sinds september nog enkel planmatig te vinden zijn op:Lukas schreef: ↑07 sep 2024, 22:24 Hoi,
Lukas
- 1 P-treinen Oostende - Schaarbeek en terug (enkele I6B, 1 I6A en enkele M4-rijtuigen)
- 1 I6A 200 in IC522 en 527, en in de P-treinen Brussel-Visé en terug
Of zie ik andere treinen over het hoofd?
E7444/E7445/E8444/E8445 hebben dezelfde samenstelling als de E522/E527.
E7001/E8002 rijd met 5xI6 en 4xM4.