Reeks 22
tot op vandaag rijden ze nog altijd, ... ik hoop dat mijn vermoeden bevestigd is... volgens mij gaat de 22' zeker nog een jaar bollen,
nu vandaag zelf met de nieuwe dienstregeling verzekeren ze nog de P-treinen. Je weet natuurlijk nooit wanneer of wat, maar zoals het ernaar uitziet ben ik content dat ze momenteel nog bollen
nu vandaag zelf met de nieuwe dienstregeling verzekeren ze nog de P-treinen. Je weet natuurlijk nooit wanneer of wat, maar zoals het ernaar uitziet ben ik content dat ze momenteel nog bollen

Daar was ik ook 100 procent van overtuigd!TBbart schreef:tot op vandaag rijden ze nog altijd, ... ik hoop dat mijn vermoeden bevestigd is... volgens mij gaat de 22' zeker nog een jaar bollen,

Een foto van de laatste officiële reizigersdienst van de 2221 op vrijdag 8 december 2006 te Gent-Sint-Pieters met de P-trein naar De Panne!
Niet getreurd! Vandaag bolt deze loc nog altijd rond!
Op het moment van de foto heb ik toch even de gietende regen getrotseerd en mijn fototoestel acht seconden lang zich laten besprenkelen met de vele waterdruppels!
Wat je al niet doet om misschien de laatste keer een 22 op foto te kunnen gezet hebben!
De foto kan wel wat beter, maar ik heb nu eenmaal niet de instellingen op mijn camera om daar stervormige koplampen van te maken!

Niet getreurd! Vandaag bolt deze loc nog altijd rond!

Op het moment van de foto heb ik toch even de gietende regen getrotseerd en mijn fototoestel acht seconden lang zich laten besprenkelen met de vele waterdruppels!

De foto kan wel wat beter, maar ik heb nu eenmaal niet de instellingen op mijn camera om daar stervormige koplampen van te maken!

- Bijlagen
-
- SUC54234.jpg (230.13 KiB) 3670 keer bekeken
Een hoopje onkruid mss,of een bergje sigarettenpeuken,een hoopje lekker plakkende kauwbomTrainspotterke schreef:Tjah, in de winters zullen er niet veel bloemetje instaan, hé!nicken schreef:Met of zonder bloemekesTrainspotterke schreef:Neen, een kletsnatte rand van een bloembak!![]()

Of een kerstboomnicken schreef:Een hoopje onkruid mss,of een bergje sigarettenpeuken,een hoopje lekker plakkende kauwbomTrainspotterke schreef:Tjah, in de winters zullen er niet veel bloemetje instaan, hé!nicken schreef: Met of zonder bloemekes,als die weed free passeert kan hij het mss meenemen
![]()