Ongelooflijk. Van dit soort manipulatie kan ik nu eens de vliegende tering krijgen! Het zegt veel over hun modus operandi: reageren is goed, zolang het maar negatief is! Ik heb hen eens stevig mijn gedacht gezegd in deze mail:en dit is wat ze op de site hebben gezet:
Quote:
w geduld is misschien al lang op de proef gesteld, maar kan u nu echt niet nog enkele dagen, desnoods weken wachten op een oplossing vanuit de NMBS en trek daarna uw conclusies aub.
Met vriendelijke, doch lichtelijk geïrriteerde groet,
Benieuwd of ze DIT op de site zullen plaatsen. Iets zegt mij dat ik daar precies niet moet op rekenenBeste,
Met verbijstering stel ik vast dat, wanneer iemand u een mail stuurt met een mening die niet overeen komt met de uwe, en deze persoon zijn mening met feiten en cijfers staaft, u deze mail zodanig inkort dat ALLE feiten en cijfers, en de eigenlijke reden waarom de mail werd vertuurd, verdwijnen. Wat overblijft is dan nog een stompje van een mail, waarop u dan even lekker denigrerend meent te moeten 'reageren'. Ik heb het hier uiteraard over reactie 10 van 12 december.
Is DIT de manier waarop jullie pogen jullie boodschap over te brengen? 'Uw mening is belangrijk', schrijft u op uw homepage, maar kennelijk alleen wanneer deze overeenkomt met de uwe...
Ter informatie, de persoon die u de originele mail stuurde, heeft deze ondertussen ook geplaatst op het grootste Belgische spoorforum, waardoor iedereen uw hypocrisie kan zien.
Tot ik dit vernam was ik trouwens uw zaak toegenegen. Nu ik zie hoe u reacties manipuleert, begin ik mij serieus vragen te stellen over uw integriteit, en daar ben ik lang niet alleen in.
m.v.g.

Hun eigen 'reactie' op jouw mailtje (of wat er van overbleef) vind ik trouwens wraakroepend.[/quote]