Ongewone samenstelling.
Re: Ongewone samenstelling.
Gisteren (19/06) passeerde er een trein in Noorderkempen (13:05-13:10 +-) die ik niet zo direct kan plaatsen. Hij kwam uit de richting Antwerpen-Luchtbal en ging verder richting de Nederlandse grens.
Het was geen Eurostar (naar wat ik terug heb kunnen vinden in de dienstregelingen), het was een geel-blauwe trein
Weet er iemand iets meer?
Het was geen Eurostar (naar wat ik terug heb kunnen vinden in de dienstregelingen), het was een geel-blauwe trein
Weet er iemand iets meer?
Was het niet gewoon een geel-blauwe... Eurostar, meer bepaald de E320 die tussen Amsterdam en Londen rijdt?
Dat had ik ook gedacht, maar om die uur komt er (naar wat ik terug heb kunnen vinden) niks door van E320-stellen (er was ook niks in vertraging)
Dan ongetwijfeld een test-/opleidingsrit met de ICNG, aankomende vervanger van de huidige Benelux? Die is hoofdzakelijk geel met de nodige blauwe elementen ook.
De kans is inderdaad groot dat hij een ervaring deur van de ICNG gezien heeft. Doorgaans is er 1 stel uit Brussel en 1 uit Amsterdam dat dagelijks een paar ritten doet.
-
Deze week zag ik in Brussel-Noord (dinsdag of woensdag rond 18u) een varkensneus rijden met 3 gemoderniseerde rijtuigen en op één van de koppen 1 oude bordeaux bak. (Helaas geen foto kunnen nemen)
Ik dacht dat alle AM75 ondertussen gerenoveerd waren? Of hebben ze toch nog een oud rijtuig aangekoppeld om te depanneren? Ergens een AM75 die een ongeval gehad heeft?
Iemand meer info?
Ik dacht dat alle AM75 ondertussen gerenoveerd waren? Of hebben ze toch nog een oud rijtuig aangekoppeld om te depanneren? Ergens een AM75 die een ongeval gehad heeft?
Iemand meer info?
Als ik het goed voorheb, gaat het hier om graffiti!
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Serieus? Een nostalgische vandaal de ze mooier vond in het bordeaux?
Van ver leek het mij toch geen graffiti, maar kan me vergissen.
-
Heb hem ook al gezien, rijdt al lang zo rond. 1 rijtuig in bordeaux rode graffiti
Dat zal stel 816 zijn uit het depot van Turnhout. Ik schrok er de eerste keer ook van, toen ik hem 2 maanden geleden zag vertrekken in Herentals. Helaas hebben ze het interieur niet mee gewijzigd 

Behoren die stellen niet tot Charleroi?
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Ook de 991 heeft een aantal jaar geleden een dergelijke behandeling gehad (maar toen alleen de kop).
Een dergelijke vorm van graffiti kan ik nog wel waarderen. Zegt denk ik ook wel iets over de leeftijd van die spuiter(s) - niet per se allemaal baldadige jongeren.
Een dergelijke vorm van graffiti kan ik nog wel waarderen. Zegt denk ik ook wel iets over de leeftijd van die spuiter(s) - niet per se allemaal baldadige jongeren.