Kerstaktie in Kortrijk.
Hallo,
(Het licht zal nog wel blijven branden zijn met de stroom van de batterijen van de rijtuigen zelf veronderstel ik.)
Groeten,
Joris De Mol
En toen de trein vanonder de draad kwam ging waarschijnlijk de verwarming uit...5307 schreef:om de rijtuigen van elektriciteit te voorzien was er de 2104!
(Het licht zal nog wel blijven branden zijn met de stroom van de batterijen van de rijtuigen zelf veronderstel ik.)
Groeten,
Joris De Mol
-
Hier passeert het konvooi te Loppem!
Jammer genoeg voor de oren was de 5166 geen tractie aan het geven!
De trein werd trouwens op ontblokking gevolgd door de L-trein Kortrijk - Brugge die verzekerd werd door ... een 41!
Het leek eventjes alsof L66 terug helemaal aan het verdieselen was!
De foto is trouwens gemaakt aan de beruchte overweg waar een aantal maanden terug een meisje gegrepen werd (waar er op dit forum nog een hele discussie gelopen heeft).µ
En, neen, (voor jullie beginnen te zagen) ik sta niet achter de slagbomen. Het is gewoon mijn fototoesel dat op den bak van de slagboom staat!

Jammer genoeg voor de oren was de 5166 geen tractie aan het geven!

De trein werd trouwens op ontblokking gevolgd door de L-trein Kortrijk - Brugge die verzekerd werd door ... een 41!

Het leek eventjes alsof L66 terug helemaal aan het verdieselen was!

De foto is trouwens gemaakt aan de beruchte overweg waar een aantal maanden terug een meisje gegrepen werd (waar er op dit forum nog een hele discussie gelopen heeft).µ
En, neen, (voor jullie beginnen te zagen) ik sta niet achter de slagbomen. Het is gewoon mijn fototoesel dat op den bak van de slagboom staat!

- Bijlagen
-
- x.jpg (183.19 KiB) 4959 keer bekeken
werktreinen, rangeerdiesels => overbrengen van VW treinen van vorst naar schaarbeek, overbrengen van rijtuigen van schaarbeek naar vorst (of omgekeerd), ....., meetmotorwagen, ....bw494674 schreef:Hallo,paljas schreef: Dagelijks rijden er enkele tientallen diesels door NZV.....
Wist ik niet...
Welke treinen worden door diesels getrokken in de NZV ?
Goedenacht.