Ik hoop dat u niet in een andere wereld leeft.desirootje schreef: ↑28 jul 2024, 14:59Er is niemand gewond geraakt, op een schaal van menselijk leed ligt dit dichter bij Extinction Rebelion die snelwegen barricaderen dan IS die op een markt inrijdt of een bom tijdens een concert laat afgaan. Het kost geld en leidt tot ergernis, maar de kost van bijna elke andere vorm van terrorisme is veel groter, dit soort van daden onderscheppen hoort redelijk laag te liggen qua prioriteiten voor de politie...nighttrain schreef: ↑28 jul 2024, 14:47 Begrijp U niet zo goed :"Maar, als je alle risico's afweegt zal je waarschijnlijk tot de conclusie komen dat spoorwegoverwegen sluiten waarschijnlijk een betere keuze is"
Zoals ik eerder heb gezegd, het gaat hier om de fameuze black blocs ,dit hebben ze zelf mede gedeeld via het "dark web" deze nacht met een ongebruikelijke mail..
Dit zijn rijke/bemiddelde extreem linkse (LFI ideen)rijkeluis zoontjes uit de betere voorsteden in Frankrijk. Die willen de samenleving ontregelen,zware vernielingen aanbrengen/ zware kwetsuren aanbrengen tot het verminken toe van ordediensten.Petanque ballen en recipienten met zuren erin. Zijn bijgestaan in de gerechtshoven door de betere en duurdere advokaten en hun straffen blijven minimiem door het aanwenden van een arsenaal procedure fouten enz..
"dit soort van daden onderscheppen hoort redelijk laag te liggen qua prioriteiten voor de politie..." Ben blij dat het legertje politie experten groeit.
Wat wil je zeggen met "politie" ? Wie is hier de politie?Hoe werkt het gercht? Wie doet wat ??
Begrijp uw gedachtengang niet helemaal ,ik kan helemaal geen begrip opbrengen voor dit soort van daden ,zelfs als er geen gewonden of doden zijn gevallen.