Met de trein op vakantie of in de buurt van je vakantieplek een trein gespot? Plaats hem hier
Hierbij mijn eerste voorbeeld. Naast elkaar in St Moritz een Capricorn motorstel gebouwd door Stadler en een locomotief Ge 4/4 iii, gebouwd door SLM/ABB (heden dus ook Stadler)
Beide in dienst voor het Zwitserse bedrijf Rhätische Bah. Bij de liefhebbers ook gekend als “Die kleine rote”
Spoorse vakantie.
-
Re: Spoorse vakantie.
Spijtig dat hier zo weinig reactie op kwam. Deze foto's maakte ik onlangs in Ambert, Centraal-Frankrijk. De operator is een vereniging met name Agrivap: www.agrivap.fr
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Niet iedereen doet een spoorse vakantie. Soms moet familie/partner te vriend gehouden worden 
-
Hehe ;) ! Ik doe ook niet echt spoorse vakanties, hoor, ik rijd zomaar wat doorheen Europa met mijn kampeerbus. Maar inderdaad wel alleen... Als men zowat rondrijdt komt men allicht wel eens wat spoor tegen! Hier een rondje niet zo danig opwindend uit Erbach im Odenwald, dieselstelletjes en een industrielocje en ook hier vlotte oversteek van de sporen voor voetgangers. Het leek mij allemaal netjes geregeld, simpel rechttoe-rechtaan:
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.