Treski
Het vertrek van de Treski is gisterenavond in het Journaal gekomen!
De trein vertrok met zo'n 130 passagiers aan boord, ongeveer de helft van wat de trein aan capaciteit heeft.
Positieve punten zijn dat er nu ook I6-rijtuigen meereizen wat voor meer privacy zorgt en ... dat ook het Resto-rijtuig van de NMBS meereist!
Zo wordt dit rijtuig ook nog eens van stal gehaald en kunnen de reizigers de tijd wat vlugger doen voorbijvliegen door aan de toog in de Resto te gaan hangen.
Enkele jongeren die geïnterviewd werden waren het alleszins van plan! 

Positieve punten zijn dat er nu ook I6-rijtuigen meereizen wat voor meer privacy zorgt en ... dat ook het Resto-rijtuig van de NMBS meereist!

Zo wordt dit rijtuig ook nog eens van stal gehaald en kunnen de reizigers de tijd wat vlugger doen voorbijvliegen door aan de toog in de Resto te gaan hangen.

Allemaal zeer juist,ik heb het ook gezienTrainspotterke schreef:Het vertrek van de Treski is gisterenavond in het Journaal gekomen!De trein vertrok met zo'n 130 passagiers aan boord, ongeveer de helft van wat de trein aan capaciteit heeft.
Positieve punten zijn dat er nu ook I6-rijtuigen meereizen wat voor meer privacy zorgt en ... dat ook het Resto-rijtuig van de NMBS meereist!![]()
Zo wordt dit rijtuig ook nog eens van stal gehaald en kunnen de reizigers de tijd wat vlugger doen voorbijvliegen door aan de toog in de Resto te gaan hangen.Enkele jongeren die geïnterviewd werden waren het alleszins van plan!

En er ging een resto rijtuig aan ja

a was dat jij jaJoris schreef:Hallo,Heeft iemand me soms herkent (op de VTM)? Als je goed oplet zie je me (in m'n gele vest) op een bepaald moment even recht naar de camera toestappen.Trainspotterke schreef:Het vertrek van de Treski is gisterenavond in het Journaal gekomen!![]()
Foto's volgen nog wel.
Groeten,
Joris De Mol

Ik heb daar op gelet ja

Van harte gefeliciteerd

Waren het vorig jaar geen 4 rijtuigen?260689 schreef:wees blij dat er een resto rijtuig meegaat anders waren het bijgod 4 wagonnekes nu kunde da prachtig rijtuig eens bewonderen anders staat het alleen meer weg te roesten in vorst nu gebruiken ze dat voorwat het nodig is
Het is wel een goeie zaak dat ze er een resto hebben in gestoken.

[quote="SIMPY.be"]én wetende dat je het resto-rijtuig mag weglaten, en er in een I6 minder passagiers kunnen!
quote]
In de I10-rijtuigen worden ook maar maximum 68 zitplaatsen verkocht. In een I6 vermoed ik 60 (1 bagagecoupé?), maar daar kost een plaatsje meer. Veel kans dus dat de I6'en meer opbrengen dan de I10'en
quote]
In de I10-rijtuigen worden ook maar maximum 68 zitplaatsen verkocht. In een I6 vermoed ik 60 (1 bagagecoupé?), maar daar kost een plaatsje meer. Veel kans dus dat de I6'en meer opbrengen dan de I10'en