Jongen verongelukt aan spoorwegovergang

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Ach toen ik zes was, wij woonden net in de buurt van Breda en toen waren de bussen een dag gratis wegens een staking, ik was toen al openbaar vervoer zot dus ik pakte de bus, aangekomen in Breda, Hah da's mooi een bus naar Oosterhout! Ik stapte in die bus en toen ontdekte ik dat deze over de snelweg ging! In Oosterhout nog de goede bus kunnen pakken, m'n ouders waren er niet bepaald blij mee, ze waren doodongerust, maar konden er toch achteraf om lachen. :P
Wover

Bericht door Wover »

sncf-sncb schreef:Ach toen ik zes was, wij woonden net in de buurt van Breda en toen waren de bussen een dag gratis wegens een staking, ik was toen al openbaar vervoer zot dus ik pakte de bus, aangekomen in Breda, Hah da's mooi een bus naar Oosterhout! Ik stapte in die bus en toen ontdekte ik dat deze over de snelweg ging! In Oosterhout nog de goede bus kunnen pakken, m'n ouders waren er niet bepaald blij mee, ze waren doodongerust, maar konden er toch achteraf om lachen. :P
Der zitten toch zotten op dees forum se :lol:
Plaats reactie