Dag allemaal
Bestaat er een site of bron online waar je het (geplande) type materieel op AVE-diensten kunt raadplegen (in de stijl van Vagonweb)?
Ook had ik een vraag voor wie al eens met een AVE heeft gereisd: is de zitplaatsreservering inbegrepen bij de aankoop van het ticket, of moet die apart aangekocht worden (zoals bij de ICE)?
AVE
Re: AVE
Van een specifieke site heb ik geen weet. Op de verbindingen naar Frankrijk (Barcelona-Lyon en Madrid-Marseille) rijdt de S-100, gebouwd door Alstom.
Een reservering is verplicht en altijd inbegrepen in het biljet. (Apart aan te kopen indien in combinatie met een Interrail pas)
Groeten,
Benoît
Een reservering is verplicht en altijd inbegrepen in het biljet. (Apart aan te kopen indien in combinatie met een Interrail pas)
Groeten,
Benoît
Re: AVE
Ik denk dat het binnelandse diensten zijn, eindpunt in Figueres-Vilafant.benoit schreef: ↑16 jun 2025, 14:52 Van een specifieke site heb ik geen weet. Op de verbindingen naar Frankrijk (Barcelona-Lyon en Madrid-Marseille) rijdt de S-100, gebouwd door Alstom.
Groeten,
Benoît