Specifieke wensen catering TGV - verjaardagstaart

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
rdv

Specifieke wensen catering TGV - verjaardagstaart

Bericht door rdv »

Dag allen

Op 10 augustus teizen we met de TGV Lyon-Lille (komen al uit Zwitserland eerst), zeer tot tegenzin van mijn zoon die die dag verjaart, omdat hij "dan geen verjaardagstaart zal kunnen eten".

Ik vermoed dat er geen kanaal is om specifieke catering aan te vragen bij de S?CF.
Of kunnen dein insiders tips geven?

Dankuwel
stijn

Re: Specifieke wensen catering TGV - verjaardagstaart

Bericht door stijn »

Een taart kopen en mee op de trein nemen lijkt mij de lekkerste en meest betrouwbare oplossing.
Steven

Bericht door Steven »

Zo’n specifieke catering heb ik nog nooit weten gebeuren. Je kan het vragen maar ik vrees voor het antwoord. De suggestie van Stijn lijkt mij de veiligste keuze.
rdv

Bericht door rdv »

Dankuwel beiden voor de suggesties. Enig idee Steven hoe SNCF hiervoor te contacteren?

We vertrekken vrij vroeg in Leysin, en onderweg zijn er niet zo veel stops met voldoende tijd om op zoek te gaan (half uur in Aigle, half uur in Geneve, half uur in Lyon).
Steven

Bericht door Steven »

Dan zou ik even vooraf opzoeken wat voor zaken er aanwezig zijn in het station van Genève. Heel wat Zwitserse stations bevatten wel iets dat gelijkt op een patisserie/ broodjeszaak. Eventueel of er een COOP of Migros in het station is.
maarten

Bericht door maarten »

Aan een half uur in Lyon zou je genoeg moeten hebben om even naar bijvoorbeeld Pâtisserie Millet te lopen en daar wat te halen. Zou op zondag open moeten zijn.
Plaats reactie