Heeft dit nu mogelijks te maken met de perronverhoging in Beveren Waas?ostbahnhof schreef: ↑22 sep 2025, 20:31 Hoe zit het met de werken op L59? Tegen wanneer zijn ze afgerond? Voorbije weekend moest ef weer worden omgereden. (werken zijn bezig sinds 2019…)
werken: aanpassing aan materieeltype/route door spoorwerken
Re: werken: aanpassing aan materieeltype/route door spoorwerken
-
- Contacteer:
Dit weekend is wel een speciaal weekend met zowel werken op spoorlijn 50 als op spoorlijn 50A. Ik denk niet dat dit al veel is gebeurd.
Met het wegvallen van de S10 is er natuurlijk wel meer ruimte voor de IC01 en IC03 die via Aalst moeten passeren.
Met het wegvallen van de S10 is er natuurlijk wel meer ruimte voor de IC01 en IC03 die via Aalst moeten passeren.

-
En L2 is ook dicht dus de Oostende – Eupen dient tweemaal rond te rijden.
Er lijken me ook ergens werkzaamheden te zijn op L36 want IC 522 zaterdagavond eindigt in Brussel-Zuid en IC 527 vertrekt zondagochtend vanuit Leuven.
Er lijken me ook ergens werkzaamheden te zijn op L36 want IC 522 zaterdagavond eindigt in Brussel-Zuid en IC 527 vertrekt zondagochtend vanuit Leuven.
Yes, ETCS komt in dienst op L36.ovspotter_be schreef: ↑09 okt 2025, 20:05 En L2 is ook dicht dus de Oostende – Eupen dient tweemaal rond te rijden.
hmmm.... , ben je zeker ?ovspotter_be schreef: ↑09 okt 2025, 20:05 En L2 is ook dicht dus de Oostende – Eupen dient tweemaal rond te rijden.
Lijn 50A is dit weekend niet dicht. Enkel de vertrektijden zijn licht aangepast.
L50A gaat wel dicht op:
vrijdagnacht 8 – dinsdagochtend 12 november (verlengd weekend)
-
- Contacteer:
De vertrektijden zijn wel aardig aangepast voor de IC01 en IC03 en een IC20 28XX die niet rijdt tussen Brussel-Zuid en Brugge. Een rijtijd van drie kwartier tussen Brussel-Zuid en Gent-Sint-Pieters is toch best behoorlijk lang als er geen omleiding is via Aalst?Knipex schreef: ↑09 okt 2025, 20:31hmmm.... , ben je zeker ?ovspotter_be schreef: ↑09 okt 2025, 20:05 En L2 is ook dicht dus de Oostende – Eupen dient tweemaal rond te rijden.
Lijn 50A is dit weekend niet dicht. Enkel de vertrektijden zijn licht aangepast.
L50A gaat wel dicht op:
vrijdagnacht 8 – dinsdagochtend 12 november (verlengd weekend)