de nieuwe anti-rook campagne

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Wover

Bericht door Wover »

rechts klikken en dan opslaan als?
SExyBAck

Bericht door SExyBAck »

Wover schreef:rechts klikken en dan opslaan als?
Dan komt er bij mij een kadertje op van Quick Time, dus niet het gebruikelijke kadertje, en kan ik het toevoegen aan mijn films maar dan moet ik een programmatje bijkopen!? :roll:
Wover

Bericht door Wover »

rechts klikken op de link e, ni op het vensterke ;)
5307

Bericht door 5307 »

wacht sexyback!

ik heb het gezet op google video, zo kun je het binnen enkele ogenblikken downloaden voor PSP en IPOD! is makkelijker
nicken

Bericht door nicken »

Ze tonen het mss niet meer op tv,men kan het nog steeds zien op het internet :D
e49memling

Bericht door e49memling »

5307 schreef:ze zouden beter alle klassen afschaffen en 1 klasse maken: de 2de klasse ...

want ik vind da iedereen gelijk is en behandeld moet worden
Niet mee eens.

Er zijn een hoop mensen die doelbewust 1° klasse reizen om rustig te kunnen lezen, werken, praten enz. en ervoor betalen.

Door afschaffing van de 1° klasse ben je die goed betalende mensen kwijt, gegarandeerd.
Steven

Bericht door Steven »

e49memling schreef:
5307 schreef:ze zouden beter alle klassen afschaffen en 1 klasse maken: de 2de klasse ...

want ik vind da iedereen gelijk is en behandeld moet worden
Niet mee eens.

Er zijn een hoop mensen die doelbewust 1° klasse reizen om rustig te kunnen lezen, werken, praten enz. en ervoor betalen.

Door afschaffing van de 1° klasse ben je die goed betalende mensen kwijt, gegarandeerd.
voila als je ne duurdere wagen wil koop je die ook (als je kan) als je meer wil betalen en je kan dan mag da ook
Dieselfreak

Re:

Bericht door Dieselfreak »

Teach2 schreef:95% van de rokers rookt omdat ze moeten, omdat ze verslaafd zijn, en niet 'omdat het gewoon leuk is'. Als ze het toch doen omdat het zo 'leuk' is, waarom zijn er zoveel die wanhopig proberen ermee te stoppen, en daar maar niet in slagen? Omdat het zo 'leuk' is? Dacht het niet...
Omdat het ongezond is (wat niet wegneemt dat ze er plezier aan beleven), en omdat ze er geen geld meer aan willen verspillen.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Tim

Re:

Bericht door Tim »

5307 schreef:wie is hier roker
Ik. Nu is het wel zo dat het enorm varieert, de ene dag rook ik niet en de andere dag een half pakje.
Vooral als ik 's nachts met de trein rij durf ik er wel enkele opsteken, kwestie van wakker te blijven zeker :lol:
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Re: de nieuwe anti-rook campagne

Bericht door Schaap »

terwijl ze maar 1 break laten rijden is het in 2de klasse : ALLE plaatsen bezet + de mensen staan in de gang + bij de deuren RECHT , terwijl maar 1e egoist plaats genomen heeft in de 1ste klasse, in plaats dat ze die 1ste klasse wegdoen, dan kunnen al die mensen die in de gangen staan daar plaatsnemen...
... en dan komt er een arrogante TBG tegen je zagen omdat je recht staat? ... (uit eigen ervaring :wink: )
OMC

Re: Re:

Bericht door OMC »

Tim schreef:
5307 schreef:wie is hier roker
Ik. Nu is het wel zo dat het enorm varieert, de ene dag rook ik niet en de andere dag een half pakje.
Vooral als ik 's nachts met de trein rij durf ik er wel enkele opsteken, kwestie van wakker te blijven zeker :lol:
Voila ieder zijn ding! Als ik sta te spotten en het is rustig durf ik er ook wel eens eentje opsteken of meerdere maar tis ni da ik heel de week door rook, thuis al zeker niet. En is ongezond, dat is een feit, doe eens een test ivm de samenstelling van de lucht die je inademt op straat en ik verzeker je, daar val je van achterover :shock: niet dat ik roken promoot mensen!
Laatst gewijzigd door OMC op 30 dec 2007, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven

Bericht door Steven »

lol dus roken + die vervuilde lucht samen is dubbel ongezond :-)
OMC

Bericht door OMC »

Steven schreef:lol dus roken + die vervuilde lucht samen is dubbel ongezond :-)
Eigelijk wel ja
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Een vraag die al 4571997415847 keer gesteld is, en steeds opnieuw blijft gesteld worden, is:

"Wat is in hemelsnaam het nut van roken?"

Dat is mijns inziens een erg foute vraag. Het hééft geen nut, daar is vrijwel iedereen het over eens, neem ik aan. En dat geldt ook voor tal van andere, min of meer schadelijke dingen die gedaan worden. Een veel betere vraag zou zijn:

"Wat is het plezier van roken?"

Want mensen roken níet omdat het nut heeft, maar omdat ze er plezier in vinden, net zoals bijvoorbeeld snoepen. Nut en plezier zijn twee totaal verschillende zaken. Volgens de Van Dale:

nut (het ~)
1 omstandigheid of eigenschap waardoor iets tot een doel kan dienen of voordeel kan opleveren => baat, functionaliteit, utiliteit, zin

ple·zier (het ~)
1 gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt => aardigheid, behagen, gein, geneugte, genieting, genoegen, genot, jeu, jolijt, jool, leut, lol, lust, pret, schik, vrolijkheid

Niet alles wat mensen doen wordt gedaan omwille van één of ander nut, velen lijken dat nog steeds niet begrepen te hebben. Seks heeft bijvoorbeeld, als het niet als doel heeft je voor te planten, ook geen enkel nut, maar toch zie ik nog niet gauw de hele wereld zich daarvan onthouden. Zou nochtans een hoop aidspatiënten schelen.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Patrick

Bericht door Patrick »

Dieselfreak schreef: [knip] Zou nochtans een hoop aidspatiënten schelen.
:?: Niet veralgemenen hé. Seks => aids... Van soloseks bijvoorbeeld, krijg je geen vieze dinges :wink:
Trouwens, aids is pas het gevolg van hiv-besmetting. Als je hiv+ bent, ga je daarom nog geen aids krijgen.
Plaats reactie