9 maart 2026 - Sint-Genesius-Rode - Groenendaal en terug

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
overweg13

9 maart 2026 - Sint-Genesius-Rode - Groenendaal en terug

Bericht door overweg13 »

We stapten 12 km in het Zoniënwoud. Voor ons kwam er deze keer geen trein aan te pas, maar ik vermoed dat liefhebbers toch Groenendaal als vertrek- en eindpunt zullen kiezen. Lees het op https://blog.seniorennet.be/overweg13/a ... ID=2696610.

Veel kijk- en leesplezier.
Met vriendelijke groet

overweg13
jpvdveer

Re: 9 maart 2026 - Sint-Genesius-Rode - Groenendaal en terug

Bericht door jpvdveer »

Dank! Over "de trein te vermijden op stakingsdagen" - de alternatieve dienstregeling is, in elk geval rond Brussel, naar mijn ervaring niet alleen bruikbaar maar ook zeer betrouwbaar (meer nog dan de reguliere dienstregeling).
overweg13

Re: 9 maart 2026 - Sint-Genesius-Rode - Groenendaal en terug

Bericht door overweg13 »

jpvdveer schreef: 11 mar 2026, 12:50 Dank! Over "de trein te vermijden op stakingsdagen" - de alternatieve dienstregeling is, in elk geval rond Brussel, naar mijn ervaring niet alleen bruikbaar maar ook zeer betrouwbaar (meer nog dan de reguliere dienstregeling).
Ja, ik volg het ook op de voet op en ik merk inderdaad dat het allemaal erg goed meevalt. Maar kom, we hadden nog een wandeling in de schuif 2026 liggen die we zonder trein konden stappen; bovendien komen er ongetwijfeld ook nog dagen dat de treinen wél en de bussen, zowel die van De Lijn als van de TEC niet zullen rijden en uiteraard niet op dezelfde dagen.
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie