Beesty schreef:Ze kunnen niks doen aan het feit dat hun dienstregeling zo ne puinhoop is voor sommigen?
Om nog maar het voorbeeld te geven van de lijn Gent Oostende.
Als ge het probleem nie inziet van 2 treinen op 3 minuten, en 57 minuten wachten als ge uwe trein mist... Misschien moeten ze die da de dienstregeling uitwerken maar eens opnieuw naar de lagere school sturen om te leren delen.
60:2 = 30 (en geen57)
Die mannen zijn naar de lagere school geweest en die hebben daar geleerd dat als je vanuit Oostende om de 30 minuten een trein naar Gent inlegt, je in Brugge dan drie minuten voor de IC Knokke/Blankenberge - Tongeren zit.
Oei, nieuw probleem!
Het enige waarmee je iedereen zou pas zou kunnen tevreden stellen is een kwartiersdienst tussen Gent en Brugge. Niet omdat er de reizigers meer treinen zouden hebben tussen Gent en Brugge, maar gewoon om de verschillende antennes verder dan Brugge en Gent tevreden te kunnen stellen.
Om het half uur een trein tussen Oostende en Gent, waarvan de ene doorrijdt naar Eupen en de andere naar Antwerpen. Vanuit Knokke en Blankenberge afzonderlijke treinen richting Brussel en verder naar het oosten laten rijden, die op een half uur na mekaar uit Brugge vertrekken en een kwartier na iedere trein komende van Oostende. Voeg daar vanaf Gent richting Brussel dan nog de IR De Panne - Luchthaven aan toe en je heb onmiddellijk ook een snelle kwartierdienst tussen deze beide steden.
Maja, we zijn natuurlijk Zwitserland niet, hé. En materiaal en personeel is er natuurlijk ook niet voldoende.